26.04.2024
 
גורדון טורס: שיט נהרות אופניים, וגם יעד חדש בשווייץ

 

 

מאת שירי גורדון*

בכנס השנתי הקודם, לפני שנה בדיוק, הצגנו את המיתוג החדש של גורדון טורס, על פי תחומי הפעילות השונים של החברה, ואכן, אנחנו עובדים לפי מה שהצגנו אז לענף. בתחום ההפלגות בנהרות ושיט בתעלות אנחנו ממשיכים להוביל. הוספנו עוד חברות שיט, הגדלנו את מספר המסלולים ואת סוגי הסירות לנהיגה עצמית.

אחרי הרבה שנים שלא היתה לנו חוברת נפרדת לשיט נהרות, החלטנו השנה להפיק חוברת כזו, ובה ההצעות של שלוש החברות הגדולות והאיכותיות שאנחנו מייצגים בישראל. בין השאר הוספנו מסלולים באיטליה, באזור ונציה, בצרפת ובפורטוגל.

בתחום שיט הנהרות אנחנו ממשיכים להציע גם את המוצרים הכי בוטיקיים: הפלגות בינגצה שבסין, או במקונג בין וייטנאם לקמבודיה, או בדרום אפריקה. בגלל המשבר הכלכלי העולמי הספקים מציעים השנה הרבה מאוד מבצעים. לכן כל מי שמתעניין במוצר כלשהו יכול למצוא תאריך שבו המחיר יהיה נוח במיוחד.

את הפעילות שלנו לשווייץ אנחנו מרכזים תחת המותג "סוויס 1". פה יש לנו השנה מוצר חדש: מלון יפהפה בעיירה קטנה באזור הצרפתי בשם וילאר (Villars). מצד אחד זהו שאלה בסגנון שווייצרי כפרי מסורתי, מצד שני הוא קרוב מרחק של לא יותר מחצי שעת נסיעה מז'נבה או ממונטריי. המלון הוא ברמת 4 כוכבים עם חדרי משפחה, כולל בריכת שחייה, ויש לנו שם מחיר שאף אחד לא יכול להתחרות בו. בחורף העיירה הופכת ליעד סקי המתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, כולל בתי ספר לגלישה ומסלולים מותאמים. כלומר, זהו יעד לכל השנה. לכן החלטנו שהשנה זה יהיה העוגן שלנו בשווייץ, בנוסף כמובן לרכבות, יעדי הספא והמסלולים למשפחות.

תחת המותג "גורדון אקטיב" התרכזנו עד כה בטיולי אופניים, בעיקר בשווייץ. השנה אנחנו מתרחבים ליעדים נוספים באירופה, וגם מחלקים את התחום לשניים - אקטיב כללי ואקטיב למשפחות. למשפחות נציע מוצר משולב שיכלול שלושה ארבעה ימי רכיבת אופניים במסלול מתון שמתאים לכל המשפחה ועוד שלושה או ארבעה ימי נופש, למשל באזור אגם גארדה.

___________________________________

* הכותבת היא מנהלת החברה

 

13/01/2013