27.04.2024
 
מגה פמילי: כל מה שדרוש למשפחה המטיילת

 

מאת עופר כהן*

האתגר הגדול שלנו הוא להיות מספיק אטרקטיביים ותחרותיים בשוק, ובכל זאת לשמור על סוכן הנסיעות, שהוא צינור ההפצה הבלעדי שלנו. או במילים אחרות: גם לשמור על איכות המוצר, גם על עמלת הסוכן וגם על מחיר סביר - וכל זאת מול השיווק הישיר האגרסיבי. המדובר בנקודת איזון עדינה מאוד, אבל אחרי ניסיון של לא מעט שנים, אני חושב שאנחנו מצליחים למצוא את אותה נקודה.

ב-2012 נכנסה חברת מגה כשותפה בבעלות על נויה, מה שיוצר לנו הזדמנויות חדשות. אם עד כה התרכזנו בעיקר בטיולים מאורגנים, כעת נוכל להציע ללקוחות גם חבילות למשפחה המטיילת העצמאית. החיבור עם נויה מעניק לנו נוכחות משמעותית בכפרי נופש למשפחה ברחבי אירופה ובמלונות משפחתיים. בזכות החיבור הזה נוכל להפוך לבית שמציע תחת קורת גג אחת את כל מה שדרוש למשפחה המטיילת.

אנחנו מתכננים כמה הפתעות בעונת הקיץ שאותן עוד לא הגיע הזמן לחשוף. אבל מה שאני יכול להבטיח הוא שנמשיך להיות מקוריים ומובילי השוק, ולא נגררים. נמשיך כמובן להסתמך על סוכני הנסיעות בלבד, כפי שנהגנו מאז ומתמיד.

__________________________________

* הכותב הוא מנהל המכירות והשיווק בחברה

 

13/01/2013