25.04.2024
 
סולו איטליה: מקייטנת כדורגל עד סיור גורמה עם שף ידוע

 

 

מאת יאיר די קסטרו*

שנה לא קלה עברה עלינו ב-2012, אבל גם לא גרועה במיוחד. אכן התחלנו להריח בה את ריחו של המיתון, אבל כבר ידענו שנים גרועות ממנה.

לקראת 2013 אנחנו אופטימיים, לאו דווקא בזכות המצב הכלכלי הגלובלי אלא בגלל כמה מוצרים חדשים שאנחנו עומדים להשיק, מוצרים שספק אם יש למישהו אחר בארץ.

המהלך האסטרטגי הראשון שעליו החלטנו לקראת 2013 הוא כניסה חזקה לשוק דוברי הרוסית, שבו נציע את כל מגוון היעדים שיש לנו באיטליה. עד היום לדוברי הרוסית היו בשוק רק שני מוצרים באיטליה: מיני איטליה וצפון איטליה. השנה יהיו לנו שבעה מוצרים שונים: איטליה דרום, צפון מערב, טוסקנה ואומבריה, סיציליה וסרדיניה. בכל המסלולים נציע מוצר כולל הכל, בלי אופשונלס. חלקם אפילו בתנאי חצי פנסיון. אצלנו בסולו איטליה הלקוח הוא הדמות החשובה ביותר, ולא המדריך. לכן אנחנו דואגים שיקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלו ולא יאלץ לשלם מכיסו על כל מיני אופציות וסיורי בחירה שנועדו לפרנס את המדריך.

מוצר ייחודי שני שנשיק השנה בשוק יהיה קייטנת כדורגל לבני 8 עד 16 במחנה האימונים של יובנטוס. זהו מוצר מודולרי שניתן יהיה להרחיב אותו: בסיום הקייטנה, שנמשכת שבוע, ההורים יוכלו להצטרף לכדורגלן הצעיר ולצאת איתו לטיול משפחתי של שבוע נוסף.

חידוש שלישי הצפוי השנה בסולו איטליה: אנחנו נכנסים לתחום האינקמינג. נתחיל להביא לישראל תיירים איטלקים, בשיתוף פעולה עם ורד השרון - אנחנו נביא את התיירים, ורד השרון תספק את האופרציה.

מוצר חדש בתחום אחר: חופשות ברידג' באיטליה. זהו מוצר שמיועד בעיקר לשוק האיטלקי, אבל נשמח לשלב בו ישראלים. במסגרת זו נציע השתתפות בפסטיבל הברידג' בונציה ונופש ברידג' בסרדיניה, סיציליה וביעדים אחרים.

השנה נמשיך כמובן עם המוצר הייחודי שלנו - סיורים ברומא בעברית, הכוללים חמישה מסלולים שונים, כולל סיורי גורמה בין הגלידריות הטובות ביותר, הפיצריות המוצלחות ביותר או בתי הקפה עם הקפה המשובח וכו'. בקיץ נציע גם טיולי גורמה בליווי שף ישראלי ידוע.

בקיץ גם יהיו לנו טיסות ישירות לקלבריה ולסרדיניה, שם נציע נופש למשפחות.

______________________________

* הכותב הוא מנכ"ל החברה

13/01/2013