19.04.2024
 
אירנה באה למסיבה בלי (מכונית) וחזרה הביתה עם (יונדאי איי 20)

 

מאת כרמלה גלבוע

"אף פעם לא זכיתי בשום הגרלה. עד היום זכיתי רק בבעלי ובילדים שלי. אבל החלטתי לנסות, אפילו שלא האמנתי שייצא מזה משהו," כך הכריזה בהתרגשות אירנה שמידוב, סוכנת נסיעות ממשרד איסתא לב המפרץ, כשהוזמנה לבמה על ידי גדי מור, מנכ"ל אמדאוס, שהעניק לה את מפתחות המכונית החדשה.

קהל המבלות המבלים במסיבת סוף השנה של אמדאוס, שנערכה במועדון הזאפה בהרצליה לפני שבוע, התלהב מהסיפור של אירינה לא פחות ממנה. בייחוד כשסיפרה כי למרות הספקנות, החליטה להשתתף בתחרות שבה היה על המשתתפים להשלים את הסיסמה: "יותר אמדאוס, יותר... ". מה שדירבן אותה היה הכלל שסוכנים חברי מועדון "אמדאוס פירסט" רשאים להיכנס למערכת ולהירשם לתחרות בכל יום מחדש, ובכך להגדיל את סיכוייהם. אם אין מזל, היא אמרה לעצמה, אולי השקדנות תעזור.

ואכן, אחרי חודש התבשרה כי המכונית שלה. יונדאי, מדגם i20, ישר מתוך הניילונים.

לפני שפינה את הבמה להופעה מהממת של מיי פיינגולד, הספיק גדי מור לספר על ההצעות הרבות שהתקבלו באמדאוס איך להשלים את הסיסמה. ההצעה שמצאה חן בעיניו יותר מכולן: "יותר אמדאוס - יותר מזה לא צריך".

אגב, גם כשהם מארגנים מסיבה, אנשי אמדאוס יודעים לגייס את חידושי הטכנולוגיה ולנצל אותם לשדרוג האירוע. בבוקר שלפני המסיבה קיבלתי, כמו יתר המוזמנים, מסרון עם אפליקציה, וכשהגענו בערב למועדון ראינו מה היא יודעת לעשות: כולם שלפו את הסמרטפונים וצילמו אלה את אלה וגם שיתפו מייד את כל האחרים. מי שהתעצל לשלוף את הסמרטפון מהכיס, יכול היה פשוט להרים את ראשו למסך הגדול שנתלה באולם ולראות עליו את התצלומים. מי שרצה, גם קיבל את דיוקנו המצולם מוטבע למזכרת בתוך תחתית לספל בירה.

13/01/2013