26.04.2024
 
יום הולדת 30 למונה טורס

 

 

מאת כרמלה גלבוע

בכ"ט בנובמבר תש"ח החליטה עצרת האו"ם על הקמת המדינה. בכ"ט בנובמבר תשע"ג החליטה העצרת להכיר במדינה הפלסטינית. אבל כל זה כלום לעומת האירוע החשוב באמת שקשור בתאריך כ"ט בנובמבר: מסיבת יום ההולדת ה-30 של מונה טורס.

לאירוע, שהתקיים בגן האירועים גדות תל אביב, הגיעו כ-200 עובדי הרשת, עשרות נציגים מהחברה האחות השטיח המעופף, כמאה אנשי חברות תעופה וספקים מובילים בענף התיירות, וגם נציגות נכבדה של משרד התיירות, בראשותו של שר התיירות עצמו, סטס מיסז'ניקוב.

רוב משתתפי המסיבה היו צעירים מכדי לזכור, כמוני, את המשרד הקטן בשם מונה טורס שפתח ירון מילר ב-1982 במתחם בן יהודה בוגרשוב בתל אביב, איך כיתת רגליו בשפת הים ואסף שם לקוחות מקרב התיירים התרמילאים. אבל כולם יודעים יפה מאוד איזו אימפריה צמחה מתחת ידיו במהלך השנים. כשעלה המייסד והבעלים לבמה, בחר בצניעותו להדגיש דווקא את חלקו של בני אשר, מנכ"ל הרשת מאז 1998, בהצלחת החברה. בני אשר מצידו שיבח את העובדים, שאלמלא נאמנותם ומסירותם לא היינו מגיעים עד הלום.

שר התיירות היוצא בירך את מונה כמו את השטיח המעופף על חלקם החשוב בפיתוח התנועה בין ישראל לחבר העמים, תנועת התיירות הנכנסת וכמובן גם התנועה היוצאת.

לסיום, לפני שכולם התמסרו לריקודים, שנמשכו אל תוך הלילה, הוגרלו בין עובדי מונה לא פחות מ-40 פרסים יקרי ערך, בהם כרטיסי טיסה סביב העולם.

13/01/2013