25.04.2024
 
משרד התיירות: כ-10 מיליון חשיפות לקמפיין חג המולד בפייסבוק

 

 

שירות חדשות תיירות

כ-10 מיליון גולשים ברחבי העולם נחשפו בפייסבוק לתחרות שערך דסק הדתות במנהל השיווק של משרד התיירות במסגרת קמפיין חג המולד, באמצעות אפליקציה ייעודית לכך.

במשרד התיירות ניצלו את מגמות החיפוש באינטרנט בחודש דצמבר, כמו למשל המילה "מתנות", ו-The best gift. במסגרת התחרות הוצגו בפני הגולשים מגוון תמונות של אתרי תיירות נוצריים בישראל ובין היתר, גת שמנים, כנסיית הקבר ועוד. הגולשים היו צריכים לבחור תמונה אחת ולכתוב מדוע ביקור בארץ הקודש הוא המתנה הטובה ביותר שיכלו לקבל לחג המולד. הגולשים נתבקשו לשתף את חבריהם, והגולש שצבר את מירב הלייקים יזכה במתנה הטובה ביותר - ביקור בארץ הקודש.

התחרות שהחלה ב-6 בדצמבר ונמשכה 14 ימים, פורסמה בכל 6 דפי הפייסבוק של המשרד באנגלית, בספרדית ובפורטוגזית. היא כוונה בעיקר לקהל הקתולי וכן לקהל הנוצרי הכללי בארצות הברית ובברזיל. מיליוני גולשים נחשפו לפרסומים גם בגוגל, בטוויטר וברשתות חברתיות נוספות.

בתחרות זכתה לורן מארה מסאו פאולו, ברזיל, שקיבלה 434 לייקים. מארה פרסמה תמונה של עץ זית בן 2,000 שנים וציינה בסטאטוס, כי ביקור בארץ הקודש הוא חלומו של אביה, ואילו חלומה שלה - הוא להגשים את חלומו של אביה.

07/01/2013