29.03.2024
 
נוקי שגב פרש מתפקידו כיו"ר שכרתור

 

  

מאת גיורא נוימן

חנוך ("נוקי") שגב פרש מתפקידו כיו"ר חברת שכרתור, אחרי 10 שנים בהנהלת החברה, שבע שנים כמנכ"ל ושלוש שנים אחרונות כיו"ר. במקומו כיו"ר יבוא גדי גרייבר מפאטרא טורס.

החברה, המאגדת יותר מ-100 סוכנויות נסיעות, כמעט שאינה פעילה בשנים האחרונות. לכן בתקופה האחרונה גברו הלחצים מצד חלק מהחברים לפרקה ולחלק בין בעלי המניות את הכספים שהצטברו בקופה. עם זאת, נראה שבהנהלה החדשה יש בכל זאת רוב לתומכים ברעיון למצוא לשכרתור תחומי פעילות שימלאו אותה בתוכן.

נוקי שגב התכוון להפיץ את מכתב הפרידה שלו מחברי שכרתור רק אחרי סיום הכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות. אך משהוחלט הבוקר, בגלל מזג האוויר הסוער, לדחות את הכנס למועד לא ידוע, פירסם שגב את דברי הפרידה היום.

 

להלן מכתבו של שגב:

אני מסיים עשר שנות כהונה בתפקידי מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של חברת א.ת. שכרתור.

אני מאמין כי עשור הוא מירב הזמן שיש לכהן בתפקיד ציבורי וכי בתום שרות כזה מן הראוי לפנות את הבמה לחבר אחר.

ליוויתי את החברה מיום חידוש פעילותה בשנת 2003 ועד היום. לצד חברי במועצת המנהלים צרפנו חברות נוספות לחברה מחד והצענו לבעלי המניות עסקאות מגוונות עם עמלות מוגדלות מאידך.

שיתוף הפעולה שלנו עם ארקיע, קשרי תעופה, נתור ועוד, הם הסיבה למצבה הפיננסי האיתן של החברה. אני שמח להעביר את הקופה למחליפי כשהיא גדולה יותר מאשר ביום תחילת פעילותנו.

לצערי, בשנתיים האחרונות לא השכלנו לקדם את החברה ולהציג אתגרים חדשים. זאת הסיבה שהיו בין בעלי המניות חברים שסברו כי יש לפרק את החברה. אני מאמין שיהיה זה משגה. להערכתי יש עתיד לחברת סוכנים המאגדת למעלה מ-100 סוכני נסיעות ובכללם את החברות המובילות בשוק.

אני מאחל למועצת המנהלים החדשה הצלחה בתפקידה. לא יהיה זה קל לקבוע וליישם יעדי פעילות חדשים לחברת הסוכנים הגדולה בארץ, אך מתוך הכרות אישית עם החברים שנבחרו, אין לי ספק כי הם יעמדו במשימה. אני מודה לחברי במועצת המנהלים היוצאת על פעילותם ולכל בעלי המניות על האמון ומקווה להמשיך ולשרת בנאמנות את ציבור סוכני הנסיעות בתפקידים אחרים.

06/01/2013