23.04.2024
 
מלטה: מסעדה גלאט כשר ראשונה

 

 

שירות חדשות תיירות

ב-15 בינואר תיפתח לראשונה במלטה מסעדה גלאט כשר חדשה בהשגחת הרב חיים סגל - מנהל בית חב"ד מלטה ובא כוחה של העדה החרדית בירושלים וועד רבני אירופה. החבילות למלון משווקות בלעדית על ידי אשת טורס במחיר של החל מ-449 אירו (לאדם בחדר זוגי) לשלושה לילות.

המסעדה "לחיים" תיפתח במלון דולמן ריזורט שעובד בבלעדיות לשוק הישראלי עם קבוצת התיירות אשת טורס. דולמן ריזורט הינו מלון ברמת ארבעה כוכבים הממוקם על רצועת החוף של מלטה, עם נוף פנורמי לים התיכון. המלון ממוקם כ-18 ק"מ משדה התעופה  וכק"מ אחד ממרכז העיר. חשוב לציין כי המלון עצמו איננו כשר, אלא מפעיל מסעדה כשרה עבור אוכל ובית כנסת לתפילות בלבד. ההכשר במסעדה הבשרית החדשה יהיה הכשר של חב"ד מלטה בהשגחת הרב חיים סגל. הרב מוסמך מטעם הרבנות הראשית ומטעם רבני אירופה, והאוכל יהיה ברמת כשרות של הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.

בחבילות של חצי פנסיון כוללת החבילה ארוחת בוקר המורכבת מלחם, סלט, ביצה, תפוחי אדמה אפויים, קפה ועוגה, וכן ארוחת ערב הכוללת לחם, בשר/דג, שתי תוספות, שני סלטים, וקינוח.  בחבילות של פנסיון מלא כוללת החבילה גם ארוחת צהריים המורכבת משני כריכים עם מגוון מילויים, וכן ארוחות נוספות קלות לפי בחירה, מרקים וסלטים.

בשנתיים האחרונה הגדילה קבוצת התיירות אשת טורס את פעילות במלטה ותגברה את מספר הטיסות ליעד. באשת טורס מעריכים כי בשנת 2012 יצאו כ-30,000 ישראלים למלטה ואילו בשנת 2013 צפוי המספר רק לגדול.

לדברי מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, "אנו מוצאים את ההשקעה בפתיחתה של מסעדה כשרה במלטה עבור קהל שומר המסורת, חשובה וכדאית, על רקע התחזקותו של היעד בקרב קהל התיירים הדתי. היום ענף התיירות כבר מבין כי המגזר הדתי-חרדי מהווה שחקן משמעותי, ובעל שיעור צמיחה גבוה".

02/01/2013