25.04.2024
 
מספר שיא של משתתפים נרשם לכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות

 

 

שירות חדשות תיירות

הכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות לשנת 2013, ייערך ביום שני, 7/1/13 בכפר המכביה שברמת-גן. לכנס נרשמו עד כה מאות נציגי תעשיית התיירות על כל גווניה, מאות סוכני נסיעות, עשרות חברות תעופה, מלונאים וחברות השכרת רכב, נציגות בכירה של משרד התיירות ובכלל זה שר התירות, סטס מיסז'ניקוב, ממנו צפויה להיערך פרידה חגיגית במהלך הכנס. ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח ברכה מיוחדת לבאי הכנס.

יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, מסר כי את מספר הנרשמים הגדול אפשר להסביר בכך שמדובר למעשה בכנס שבו יידונו נושאים הגורליים לענף הנסיעות של ישראל.

תוכנית הכנס כוללת אסיפה כללית ופנלים מקצועיים, אשר יעסקו בסוגיות העיקריות העומדות על הפרק. בראש הדיונים, יציג עו"ד דרור שטרום פעילות ענף התעופה וארגון חברות התעופה בראי ההגבלים העסקיים בישראל.

עוד בתוכנית הכנס, אמנון אברמוביץ על בחירות 2013, הרצאה של יוסי ורדי, גורו האינטרנט בנושא חדשנות, ד"ר גיא בכור על הסיכונים והסיכויים לענף התיירות במזרח תיכון סוער, פאנל מנהלי חברות תעופה בהשתתפות יעל קטן, מנהלת הפעילות המסחרית של בריטיש איירווייס ושל איבריה בישראל, איה מגן, מנהלת סניף ישראל של אל על, אבנר גורדון, מנכ"ל סוויס בישראל ואבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד בישראל ויו"ר פאנל חברות התעופה הזרות. בכנס ייערך קוקטייל חגיגי, בהשתתפות שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, ממנו כאמור תיערך פרידה לרגל סיום תפקידו.

קובי קרני, יו"ר ההתאחדות, מסר כי ציבור הסוכנים עומד בפני תקופה מכרעת לעתיד וכי הכנס, על מאות משתתפיו, הוא הפורום המקיף וההולם ביותר, שבו הסוכנים יוכלו לקבל החלטות לנקיטת צעדים מעשיים ואסטרטגיים, כדי להבטיח את עתידם.

01/01/2013