26.04.2024
 
חברת סמייל ערכה סיור לימודי לתיירנים באתרי רשות הטבע והגנים

 

 

שירות חדשות תיירות

במסגרת שיתוף פעולה בין רשות הטבע והגנים (רט"ג) וחברת סמייל שרותי תיירות, החברה הבת של לשכת מארגני תיירות נכנסת, התקיים סיור לימודי למנהלי חברות ומארגני תיירות נכנסת.

סמייל עוסקת בשיווק, ייעוץ וקידום מכירות לגורמי תיירות מובילים כגון: רשות הטבע והגנים, הרשות לפיתוח ירושלים, החברה לפיתוח עכו העתיקה, החברה לפיתוח יפו העתיקה, עמותות תיירות ופרויקטים נוספים בתחום התיירות הנכנסת.

היה זה הסיור הרביעי השנה במסגרת סדרת סיורים שאירגנה סמייל לשנת 2012 עם רט"ג, כחלק משיתוף הפעולה שמטרתו לחשוף מאות מארגני התיירות מהארץ ומחו"ל לאתרי הרשות באיזורים השונים.

מטרת הסיור שהתקיים בשבוע שעבר היתה לחשוף את אותן חברות לאתרי רט"ג באיזור עוטף ירושלים וים המלח, להעשיר את הידע וההיכרות של מארגני התיירות עם אתרים אלו ובעתיד להגביר את תנועת התיירות לחבל ארץ זה. מטעם רט"ג התלווה לסיור מנהל אגף מבקרים עמנואל אשד ועדנה נזירי מאגף המבקרים.

הסיור החל בביקור בגן הלאומי השומרוני הטוב. המקום מוזכר בברית החדשה ומשמש אתר למיסות נוצריות. בנוסף ניתן למצוא בו שרידי פסיפסים מרהיבים. בהמשך ביקרו בגן הלאומי קאסר אל-יהוד, אתר טבילה בעל חשיבות רבה ביותר בעולם הנוצרי ונחשב כשלישי בקדושתו לנוצרים. בשעות הצהריים ביקרו הסוכנים בגן הלאומי קומראן, אתר בו מבקרים מאות אלפי תיירים שבאים ללמוד על מגילות הגנוזות, ומשם לשמורת הטבע עינות צוקים, שמורת הטבע הנמוכה בעולם ומהשמורות היפות בארץ. בסופו של היום הראשון לנו הסוכנים במלון דניאל ים המלח, בו קיבלו אירוח אח"מים, שכלל קבלת פנים עם מנכ"ל המלון, בילוי בספא וערב באולינג.

יומו השני של הסיור החל בביקור בגן לאומי מצדה בהדרכתה של סאס פיאלקו, הממונה על קליטת מבקרים במחוז הדרום, וכלל סיור במוזיאון מצדה, סרט התדמית ועלייה לראש ההר. היום השני המשיך בביקור בשמורת הטבע עין גדי, בחלקו המונגש של נחל דוד, וביקור שתובלן בסיפורים מקוריים מימי החפירה על ידי סאס, שהשתתפה בחפירות ובחשיפת בית הכנסת העתיק של עין גדי. בסיור הוצגו עוגנים נוספים באיזור כגון: שירותי הסעדה ומרכזי מבקרים מסחריים ממוצרי ים המלח.

עודד גרופמן, המשנה למנכ"ל חברת סמייל, אמר: "אנו עדים כיום לתחרות רבה על זמנו של התייר המבקר בישראל. חברות רבות וארגונים נעזרים בשירותים של חברת סמייל במטרה להחדיר את מוצריהם למסלולי הטיול. במהלך השנה האחרונה חברת סמייל עבדה עם הגופים המובילים בארץ והיא מתכננת להרחיב את פעילותה בשנה הקרובה."

31/12/2012