25.04.2024
 
גוליבר נכנסה כשותפה באפליקציית הרגע האחרון "חוליו"

 

 

מאת גיורא נוימן

חברת גוליבר נכנסת לשוק הרגע האחרון עם ההשקעה באפליקציית התיירות הפופולרית "חוליו". גוליבר תשקיע באפליקציה כמיליון שקל.

מעבר להשקעה הכספית, גוליבר תספק למיזם תשתית טכנולוגית, נכסי תוכן מעולם התיירות, איפיון המוצר האון ליין ומתן שירות ותפעול של מוצרי התיירות השונים. בקרוב תושק האפליקציה גם במכשירי האנדרואיד.

בשלב הראשון, שירות הרגע האחרון יינתן לטיסות שכר. בשלבים הבאים הוא יתרחב לטיסות סדירות, למלונות בארץ ובחו"ל ולצימרים. בהמשך, מתכננים היזמים לגייס הון נוסף שישמש להפוך את "חוליו" לאפליקציה עולמית אשר תשרת קהלי יעד בחו"ל.

"חוליו", האפליקציה למכירת כרטיסי טיסה ברגע האחרון, נכנסת לפעולה בשעות שמוקדי המכירות אינם פעילים, תוך שהיא מנצלת את הדינמיות של הסמארטפונים ויוצרת לצרכן הסופי חוויית קניה קלה וספונטנית. המושבים שנמכרים על ידי חוליו מוגדרים על ידי הספקים כ"מושבים מתים". ובכך הופכת האפליקציה מושב מבוזבז למושב מניב שמחירו נמוך בעשרות אחוזים ממחירי השוק.

האפליקציה שעלתה לאוויר באוגוסט השנה רשמה כבר למעלה מ-130 אלף הורדות. בחודשים הקרובים תשיק החברה גרסת אנדרואיד וצפי ההורדות בטווח הקצר עומד על 300 אלף איש.

בנוסף, בימים אלה מבצעת גוליבר מחקרי שוק במספר מדינות בעולם לקראת כניסה לשוק הגלובלי והשקת האפליקציה גם בחו"ל, כל זאת בהבנה שהצורך של הרגע האחרון אינו ייחודי לקהל הישראלי. "חוליו" פותחה על ידי היזמים גיורא מנדל, דדי רשתי, רונן סמוכה ועומרי טופול.

אורי אלון, מנכ"ל גוליבר, אמר: "אנו מאמינים שהעתיד נמצא באפליקציות מהסוג של 'חוליו', אשר נותנות מענה שלא היה קיים בקרב הקהל הישראלי. האפליקציה מייצגת עבורנו את השילוב האופטימאלי של עולם און ליין חדשני ומתן מענה קל, פשוט ומהיר ללקוח הישראלי."

גיורא מנדל, מיזמי "חוליו" אומר: "חיפשנו משקיע שמעבר לערך הכספי ייתן ערך מוסף לאפליקציה, ומצאנו אוזן קשבת בגוליבר. בגוליבר יש כל מה ש'חוליו' צריכה כדי להמשיך לגדול ולתת שרות ומענה לצורך שזיהינו."

30/12/2012