20.04.2024
 
פרסים לנציגויות משרד התיירות בעולם

 

שירות חדשות תיירות

כתבי התיירות של איטליה בחרו במקום הראשון בתחרות הקמפיין התקשורתי הטוב ביותר לשנת 2012 בזה של לשכת התיירות הישראלית של משרד התיירות באיטליה. הקמפיין, הקורא לביקור בישראל, גבר על קמפיינים ממדינות רבות אחרות, ביניהן: גרמניה, אנגליה, ספרד, צרפת, אוסטרליה, מצרים, ארה"ב ועוד.

זו הפעם הראשונה שכתבי התיירות של איטליה בוחרים לדרג את הפעילות התקשורתית של המדינות הזרות באיטליה. הקמפיין, בו בחרו כ-300 כתבים המשתייכים לארגון GIST, מציג את ישראל על מגוון אפשרויות הביקור, הבילוי, הנופש והפנאי המתקיימות בה יחדיו, בהתאם למיצובה כ"ארץ קודש שבמרכזה ירושלים". הקמפיין פונה הן לקהלים דתיים - במסגרתו בלטו האתרים הקדושים לנצרות בירושלים וערי הגליל - והן לקהלי יעד מגוונים אחרים, הצורכים חופשה שמדגישה היסטוריה, תרבות ונופש.

זו אינה הפעם הראשונה שישראל נבחרת כיעד נחשק על ידי גורמים מקצועיים בתעשיית התיירות במדינות זרות. בחודש שעבר בחרו קוראי מגזין התיירות והפנאי Recommend - מגזין סוכני הנסיעות בעל התפוצה הרחבה ביותר בצפון אמריקה, בישראל, כיעד מכירתי הטוב ביותר במזרח התיכון. מדובר בזכייה זו השנה השישית ברציפות על ידי המגזין הזה. הפרס הוענק במסגרת תחרות "Readers' Choice Awards" המתקיימת זו השנה ה-16 בקרב ציבור הקוראים של המגזין. ישראל זכתה גם בתואר היעד הסקסי ביותר לחופשה רומנטית או ירח דבש במזרח התיכון, זו השנה השנייה ברציפות. הזוכים בתחרות יוכרזו בגיליון דצמבר של המגזין וכן באתר האינטרנט שלו.

בתוך כך לשכת משרד התיירות של ישראל ברוסיה זכתה לפני מספר חודשים בפרס עבור "השירות העיתונאי והתקשורתי הטוב ביותר" מטעם התאחדות סיטונאי התיירות ברוסיה (ATOR Travel Awards of the Tour Operator Association of Russia). הפרס ניתן ללשכת התיירות הישראלית על כמות ואיכות ההודעות לעיתונות ופעילויות היח"צ שהפיקה, במטרה למשוך את תשומת לבו של הקהל הרוסי, במדיה הכתובה והדיגיטלית.

11/12/2012