20.04.2024
 
אופיר טורס: בדגש על קרוזים

 

 

מאת גיורא נוימן

"עם 50 אלף הפלגות מדי שנה, עם אוניות יותר ויותר גדולות, ועם התמורה הגבוהה ביותר לכספם של הנופשים והמטיילים, אין זה מפתיע שתחום השיט הוא המגזר התיירותי הצומח בקצב המהיר ביותר," אמר בועז וקסמן, יו"ר אופיר טורס, במפגש עם קבוצת סוכני נסיעות. "ולא רק זאת, למרבה מזלם של הסוכנים, זהו תחום שבו הסוכן עדיין יכול לקבל עמלה מכובדת על טרחתו."

וקסמן, יחד עם נשות ואנשי מחלקת השיט באופיר טורס, בניהולו של צופר עוז, כינסו את המפגש כדי לחלק תעודות הוקרה למשרדים שהצטיינו במכירת מוצרי שיט. בין המצטיינים: גורדון טורס, אחים אברהמוב, נתיב, כנען טורס, אופקים חיפה ואופקים תל אביב, אמריקן אקספרס תל אביב ועוד. אופיר טורס מפעילה גם תוכנית תמרוץ מיוחדת לסוכנים, המבטיחה חבילת שיט מפנקת למי שמכר קרוזים ב-40 אלף דולר.

אנשי אופיר טורס הציגו את חברות השיט אותן מייצגת החברה בבלעדיות, ובראשן נורוויג'יאן, וכן חברות המיוצגות על ידי סוכן כללי אחר. "היתרון שלנו הוא ביכולת להשוות בין כל חברות השיט ולהציג לסוכן תמונה רחבה ועדכנית על ההיצע והמחירים בשוק בכל רגע נתון," אמר צופר.

ההפלגות של נורוויג'יאן קרוז ליין פופולריות במיוחד בקרב משפחות. החברה, שהמציאה את שיטת "פרי סטייל קרוזינג" (המאפשרת, בין השאר, לאכול את הארוחות מתי שנוח לנוסע), מציעה בשלוש מאוניותיה שלל פעילויות לילדים מגיל 3 ועד גיל 17, כולל התכנים המוכרים של ערוץ הילדים האמריקאי ניקלאודיאון, כמו בוב ספוג, דורה, נינג'ו ואווטאר.

בקיץ 2013 תפעיל נורוויג'יאן בים התיכון את האוניה אפיק (Epic), במסלולים של שבעה ימי הפלגה, עם תוכניות עשירות במיוחד לכל המשפחה.

11/12/2012