26.04.2024
 
בר יין חדש בנתב"ג

 

 

שירות חדשות תיירות

חברת יורוקייב ישראל השלימה לאחרונה את פרויקט בר היין בנתב"ג, Schmoozy Bar. מדובר בבר יין "באווירה בינלאומית", בטרמינל היוצאים בנתב"ג (בזרוע E, ליד ה-VAT refund).
בר היין החדש מציע לנוסעים בר יינות עשיר, בר אלכוהול ומנות קטנות המתאימות לשתייה. 
חברת יורוקייב ישראל נבחרה לתכנן ולעצב את חדר היין, מקררי היין והמשקאות והציוד המקצועי במקום.

מיכל ברון, מנכ"לית ובעלים יורוקייב ישראל: "בר היין עוצב והוקם בהתאם לטרנד העולמי של ברי יין מעוצבים בשדות תעופה. הפרויקט שנפתח בהשקעה של ארבעה מיליון שקלים הוקם בסטנדרטים הגבוהים ביותר, המבטיחים שמירה על היינות בתנאים האופטימליים ביותר. הפרויקט הצריך תכנון ומחשבה מדויקים, שכן הבר שוכן בנמל התעופה הבינלאומי של ישראל, ומהווה במה נהדרת לחשוף את התיירים לענף היין הישראלי. מקררי ומדפי היין עוצבו בסגנון פתוח, המציג לראווה את הבקבוקים השונים, כאשר כל המערכות הטכניות מוסתרות היטב".

הבר משתרע על כ-250 מ"ר ובו 120 מקומות ישיבה. במקום אוסף יינות מרשים הכולל 1,000 בקבוקים, כולל בקבוקים נדירים ויקרים, של מיטב היקבים הישראלים. אחד היינות ממנו ניתן לטעום במקום הוא "רום ירדן 2008" של יקבי רמת הגולן. יין נדיר שאינו נמכר בד"כ בברי יין.

הבר הוקם ע"י היזמים זאב גולדברג ומאיר סחיווסחורדר (ששכל את הוריו ושלושה מאחיו בפיגוע במסעדת סבארו בירושלים באוגוסט 2001).  

09/12/2012