19.04.2024
 
רשת רימונים מוכרת את גלי כנרת טבריה

 

 

שירות חדשות תיירות

רשת מלונות רימונים מקבוצת הכשרת הישוב, שבשליטת משפחת נמרודי, הודיעה אתמול (יום ד') על מכירת  מלון רימונים גלי כנרת בטבריה  לאיש העסקים והנדל"ן יחזקאל מורד, תמורת 92 מיליון שקלים. בעקבות העסקה החברה תרשום רווח המוערך בכ-40 מיליון שקלים.

על פי ההסכם שנחתם בין הצדדים, תמשיך הרשת לנהל את המלון ב-15 השנים הבאות, תחת אותו המותג. 

מלון רימונים גלי כנרת נחשב לאחד מבתי  המלון המובילים בצפון ואחד הוותיקים בארץ. הוא כולל 120 חדרים לזוגות ולמשפחות וסוויטה מפוארת שחודשה לאחרונה, תחת השם "סוויטת בן גוריון", על שמו של אחד מאורחיה המפורסמים. במלון  מרכז ספא משוכלל הכולל חדר כושר ובריכת שחייה.

רונן שי, מנכ"ל רשת מלונות רימונים, מסביר את העיסקה: "אנחנו מתכוונים להמשיך ולנהל את המלון ולשמור על הסטנדרטים הגובהים שלו כחלק ממלונות רשת רימונים. האסטרטגיה של רשת מלונות רימונים היא להתמקד בשנים הבאות בניהול  בתי מלון בישראל  ולאו דווקא להמשיך להיות הבעלים שלהם,  כפי שנהוג ברשתות הבינלאומיות בחו"ל."

עוד אמר רונן שי :"המטרה היא להמשיך ולהגדיל את מצבת החדרים ובתי המלון שבניהולנו ולהניב רווחים לבעלי המלונות, ובכך תהפוך רשת מלונות רימונים לאחת הרשתות האטרקטיביות והמקצועיות ביותר בתעשיית האירוח בישראל". לדבריו, החברה בוחנת בימים אלה אפשרויות לניהול מלונות נוספים ברחבי הארץ.

השבוע פרסמה רשת מלונות רימונים את דוחותיה הכספיים לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2012, אשר הצביעו על רווח נקי של 18.3 מיליון שקלים, תוך הצגת שיפור בכל הפרמטרים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדלו בשיעור של 14% והסתכמו ב-230.9 מיליון שקלים, לעומת 203.1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה בשנת 2011. הרווח הגולמי הסתכם ב-55.7 מיליון שקלים, גידול בשיעור של 29% לעומת תקופה מקבילה אשתקד.

רשת מלונות רימונים מקבוצת הכשרת הישוב מונה כיום עשרה בתי מלון שבהם כ-2,000 חדרים.

06/12/2012