18.04.2024
 
מונה טורס חוגגת יום הולדת 30

 

שירות חדשות תיירות

ביום חמישי האחרון חגגה מונה טורס ברוב פאר יום הולדת 30. האירוע התקיים בגן האירועים גדות בתל אביב. באירוע השתתף שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, שנשא דברים על הישגי התיירות בכלל ועל תרומתה של מונה טורס והחברה האחות השטיח המעופף לעידוד התיירות הנכנסת ועיצוב אופייה של התיירות היוצאת. שר התיירות בירך את החברות שהטביעו על דיגלן בין היתר את חבר המדינות כציר מרכזי על ידי ייצוג חברות מהמדינות הללו, ועל היותם אחראיות לנתח השוק העיקרי בפלח השוק הרוסי היוצא והנכנס.

השר הדגיש את ייחודה של מונה טורס כחברה שקלטה בחום אל חיקה עולים חדשים וותיקים מחבר המדינות, המהווים אחוז ניכר מצוות עובדיה והשדרה הניהולית של החברה.

הבעלים ויו"ר החברה ירון מילר סקר את הליך הקמתה, שהחל בשנת 1982, וצמיחתה. מילר הדגיש את תרומתו האישית של מנכ"ל החברה בני אשר להובלת החברה ומיצובה כאחת החברות המובילות בענף. אשר, מנכ"ל החברה מאז 1998, הודה למילר על האמון וציין שהישגי החברה הם תודות לצוות העובדים המסור שהוביל אותה גם בשנים קשות להישגים רבים בענף.

באירוע השתתפו יותר ממאתיים מעובדי החברה, כמאה נציגים בכירים מענף התיירות היוצאת והנכנסת, נציגי חברות תעופה, חברות שכר, GDS, השכרת רכב, פתרונות טכנולוגיים ועוד. באירוע הוגרלו בין עובדי מונה טורס 40 פרסים וכרטיסי טיסה סובבי גלובוס שנתרמו ע"י חברות התעופה והסיטונאים המובילים.

בני אשר מציין בסיפוק שאת ייחודה של מונה טורס כחברה מרכזית בענף ניתן לזהות על ידי איחוד הכוחות התחרותיים בענף, שכמעט כולם, ללא יוצא מהכלל, נרתמו ודאגו לקחת חלק באירוע ולפרגן לעובדי מונה טורס ע"י חסויות למגוון מתנות גדול. "משפחת מונה טורס היא מהחברות היחידות שמסוגלות להפיל מחיצות בין חברות מתחרות ולצרף אל חיכה החם קולגות מהענף", אמר. בחלק הבידורי של הערב הסטנדאפיסט רמי וורד דאג לבדר את העובדים והאורחים. האירוע הסתיים במסיבת ריקודים שנמשכה אל תוך הלילה.

01/12/2012