20.04.2024
 
כנס ישראל לתיירות ייפתח ביום חמישי הקרוב

 

שירות חדשות תיירות

כנס ישראל לתיירות יפתח ביום ה' הקרוב 29/11/12 בערב גאלה חגיגי בבית האופרה בתל אביב. 150 סיטונאי תיירות בכירים מרחבי העולם, יגיעו במהלך השבוע לישראל וישתתפו בסיורים באתרי תיירות מרכזיים שיערוך משרד התיירות. יצוין, כי רק כ-20 סיטונאים ביטלו הגעתם בעקבות המצב הביטחוני בשבוע שעבר.

הכנס מתקיים זו השנה השלישית בשיתוף עם חברת אל על, עמותות התיירות, התאחדות המלונות, ולשכת מארגני תיירות נכנסת וימשך 6 ימים. מרבית המשתתפים בו מעולם לא ביקרו בארץ, והמטרה היא לחשוף אותם למוצר התיירותי של ישראל, על אפשרויות הבילוי, הנופש והפנאי הרבות, מגוון חבילות הנישה בתחומים שונים והתאמתן לקהלי היעד.

הסיטונאים יגיעו לישראל ממגוון מדינות בהן ארה"ב, ברזיל, קנדה, בלגיה, צרפת, אנגליה, ספרד, פינלנד, נורבגיה, גרמניה, שוויץ, הונגריה, רומניה, פולין, איטליה, רוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטאן, דרום אפריקה, סין, הודו, וקוריאה. מחציתם של הסוכנים הנם נציגים של חברות אשר טרם מכרו את ישראל כמוצר תיירותי.

הכנס יוקדש בעיקר לסיורים ברחבי ישראל, בהם יוכלו הסיטונאים להתרשם מערי התיירות המובילות ומאתרי תיירות בכל אזורי הארץ, בהתאם לבחירתם. כל הסיורים מאורגנים על ידי משרד התיירות, בסיוע עמותות התיירות המקומיות, המועצות האזוריות והתאחדות המלונות. בנוסף תתקיים סדנת שיווק, בה ייפגשו סוכני התיירות הישראלים עם האורחים ויציגו בפניהם אפשרויות לשיתוף פעולה וכן סדנאות עם מלונאים ישראלים. הכנס ייחתם ב-5/12/12, בערב חגיגי במערת צדקיהו בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות של ישראל.

בתוך כך, השבוע פורסם ברומטר התיירות של ארגון התיירות העולמי ולפיו, בין החודשים ינואר- אוגוסט 2012 נרשם שיא בתיירות הבינלאומית בעולם: כ- 705 מיליון תיירים טיילו ברחבי העולם, גידול של 4% בהשוואה לאותה תקופה מקבילה אשתקד. על פי ההערכות ה- WTO עד סוף שנת 2012, ירשמו כניסות של כמיליארד תיירים ברחבי העולם. יצוין, כי בישראל בתקופה זו נרשמה עליה של 7% - כמעט כפול משיעור העלייה העולמי.

26/11/2012