26.04.2024
 
סקי-דיל מתחילה לעבוד עם סוכני הנסיעות

 

שירות חדשות תיירות

חברת סקי-דיל (SkiDeal) תופסת היום, לדבריה, נתח שוק של מעל 40% מהיקף חבילות הסקי הנמכרות בישראל. עד כה היא שיווקה אותן, ברובן המוחלט, ללקוחות ישירים. בעונה הקרובה פותחת החברה את שעריה לשוק הסיטונאי ולשוק סוכני הנסיעות, תוך כדי הקמת מחלקת שירות ייעודית לנושא.

"סקי-דיל היא חברת תיירות הסקי היחידה בישראל שעוסקת אך ורק בבנייה, שיווק ותפעול חופשות סקי וסנובורד לקהל הישראלי, 365 ימים בשנה, ל-17 אתרי סקי בשבע מדינות באירופה," אומר רונן כץ, מנכ"ל החברה. "אצלנו לא תמצאו חבילות שאינן קשורות לסקי, גם לא בקיץ.

סקי-דיל מעסיקה מעל 50 עובדים בעונת הסקי, כולם גולשי סקי וסנובורד, שמבלים מדי שנה באתרים באירופה ומכירים אותם היטב. החברה פועלת כמארגן תיירות בעולם הסקי מול חברות השכר ונותני השירות השונים באתרים, מה שמבטיח לסוכני הנסיעות שאין "מתווכים" נוספים בדרך, ואף אחד (מלבד הסוכן) אינו גוזר קופון על הלקוחות.

מדי שבוע בעונת הסקי, הן בחופשת חנוכה והן בין תחילת ינואר לסוף אפריל, שוכרת חברת סקי-דיל שני מטוסים של חברת ישראייר לטיסות בקו תל-אביב ברשייה (איטליה) ותל אביב מינכן (גרמניה), ומטוס נוסף של חברת "איזיג'ט לז'נבה (שוייץ והאלפים הצרפתיים).

בטיסות סקי למינכן וברשייה נהנים הנוסעים מהטסת ציוד הסקי והסנובורד שלהם ללא תוספת תשלום (עד 25 ק"ג כבודה כוללת של ציוד הגלישה והחפצים האישיים).

לקוחות סקי-דיל נהנים משירות ייחודי בעולם הסקי, שכולל ליווי אישי משדה התעופה ולאורך כל חופשת הסקי, על ידי 21 מלווי החברה הפזורים בכל אתר לאורך כל העונה ומספקים מענה מיידי במקום, לכל סוגיה ובעיה שתצוץ. מלווי סקי-דיל דואגים גם ליצירת בילויים משותפים עבור הגולשים, מה שמסייע בהיכרויות בין הגולשים הישראלים והיווצרות הווי משפחתי אחרי הגלישה, וכן דואגים להנחות במקומות הבילוי עבור לקוחותיה. המלווים באתר מקושרים לכל גורמי הסיוע והמידע הרלוונטיים במדינת היעד, ויוכלו לקשר את הלקוחות במקרים רלוונטיים. אלה הבוחרים שלא להזמין תוספות לחבילה לפני היציאה מהארץ, יהיו מוזמנים להיעזר במלווים גם לשם סגירת הדרכות, שכירת ציוד וקבלת טיפים על מסלולים, מלונות, מועדונים, ספקים ואטרקציות באתר. "כך אתם, הסוכנים, יכולים לעבוד בראש שקט, כשהלקוחות שלכם בידיים הטובות, האמינות והמקצועיות שלנו," ממשיך כץ.

כלל החבילות והמוצרים נמצאים בסטטוס של "על המדף" ופתוחים לסוכנים להזמנה באישור מיידי. החבילות מודולריות וניתן להוסיף להן הדרכות וציוד בקנייה מוקדמת. החבילות כוללות 17 אתרים בשבעה יעדים:

 

איטליה

סלה רונדה - אחד האתרים היפים בעולם, בו צוקי ענק מזדקרים לגובה של 3,250 מ' עם 523 ק"מ של מסלולים מסביב ומלונות ספא מפנקים במיוחד
-
פאסו טונלה - אתר מצוין למשפחות, למרגלות קרחון פרנזה האגדי בדולומיטים, שמאפשר גלישה בטוחה לאורך כל העונה, עם מרחבי אוף פיסט מענגים עבור גולשי הסנובורד
.
מדונה די קמפיליו - האתר היוקרתי ביותר באיטליה, שם גולשת האליטה האיטלקית, עם מרחב גלישה איכותי, מלונות מפנקים ומצוקי ברנטה התלויים להם בגאווה באופק

-
ליביניו - אתר מעולה לסנובורדיסטים, עם מרחב גלישה עצום ומשופע באוף פיסטים ובסנופארקים מעולים ומגוון אירועים ראוותניים במהלך העונה שניתן לשלב עם תאריכי החופשה.

צרפת

לז ארק - חמש עיירות קסומות ביופיין, מסודרות כפנינים בשרשרת על פני מרחב ה- Paradiski המהולל, שמציע 425 ק"מ של יופי לבן ורך, עם סנופארקים מושקעים ותצפית נדירה על המון-בלאן (ההר של הטובלרון, הגבוה בשווייץ).
ואל טורנס - עיירת הסקי הכי גבוהה באירופה, תוססת ושופעת חיים ואירועי ענק, ויושבת על המרחב המחובר הגדול בעולם - מרחב שלושת העמקים, עם 600 ק"מ של מסלולים. העיירה ברובה המוחלט היא Ski-in / Ski-out, עם גישה ישירה למסלולים

-
טין - יושבת על קרחון שמאפשר גלישה גם בקיץ, ומארחת את ה-X-games עם תחרויות Super Half Pipe. בטין מרחבי אוף פיסט וסנופארקים איכותיים
.
אבוריאז - סקיפס ענק שכולל 650 ק"מ של מסלולים סביב עיירה נטולת רכבים, שכולה Ski-in / Ski-out (גישה ישירה למסלולים מפתח המלונות).

 

אוסטריה

סן אנטון - אתר האוף פיסטים הידוע בחבל טירול, עם 460 ק"מ של מסלולים, סנופארקים איכותיים וחיי לילה מצוינים, שמושך אליו גולשים מכל העולם.
מאיירהופן - 649 ק"מ של מסלולים יחד עם סנופארקים מהאיכותיים באירופה ומסיבות ענק על ההר, בעיירה פסטורלית שחוגגת 800 שנה
.
אישגל - עיירה יוקרתית הידועה במועדוני העל שלה ואירועי הענק לרגל פתיחה וסיום העונה, עם הופעות של אמנים בינלאומיים, אתר איכותי עם מגוון עצום של מסלולים ומערכת תשתיות מתוחכמת במיוחד

-
זולדן - אתר התפנוקים, בו תמצאו את ה"אקוודום" על בריכותיו החמות ומלונות ספא איכותיים, שצופים על שלוש פסגות מושלגות, המתנשאות לגבהים שמעל 3,000 מ'.

 

שווייץ

סן מוריץ - אתר מהיוקרתיים באירופה, עם 350 ק"מ של מסלולים לכל הרמות, אוף פיסט מצוין, עיירה עם חנויות ובתי מלון מעולים ואגם קפוא, שמתאים לסנוקייט.

צ'כיה

שפינדלרוב מלין - אתר מצוין למתחילים עם מסלולים לכל הרמות, בתוך שמורת טבע מרהיבה ביופייה ובמחירים נוחים. אוכל מקומי זול ומשובח ומדריכי סקי טובים.

בולגריה

בנסקו - אתר הסקי הגדול בבולגריה, מותאם למתחילים ולחופשות סופ"ש, עם מספר מסלולים גם למתקדמים ומסלול שחור מאתגר במיוחד, עם אוכל מקומי אותנטי וזול.

אנדורה

גרנדואלירה - המרחב הגדול באנדורה עם 200 ק"מ של מסלולים, שפע של סנופארקים מושקעים, קניות ללא מע"מ וצ'ארם ספרדי של הרי הפירנאים. שש עיירות שחולקות את המרחב, כשהתוססת בהן היא פאס ד'קאסה.

 

 

מסיבת סיום העונה

להלן כמה מוצרים מיוחדים שמציעה סקי-דיל לגולשים הישראלים:

לדלי תקציב - פרט לחבילות הרגילות מוציאה חברת סקי-דיל חופשות סופ"ש המתאימות לדלי תקציב או זמן, או כחימום לחופשה השנתית במחירים נוחים לכל כיס. החבילות כוללות שלושה ימי גלישה מלאים באתרי הסקי שפינדלרוב מלין בצ'כיה או בנסקו בבולגריה.

לגולשים המעוניינים לחסוך בעלויות סקי-דיל מציעה גם את חבילות SkiDealight, המאפשרות לינה בדירות ל-3, 4 ו-5 אנשים בדירה, שמרוחקות מעט (אך לא באופן משמעותי) ממרכז העיירה ומהמעליות לאתר. אוכלים במסעדות פשוטות או מבשלים בדירה וכך מתאפשרת חופשה, גם לדלי תקציב, באתרים הטובים ביותר באירופה.

 

קייטנות לילדים בחגים - בשלושת החגים העיקריים של עונת החורף, חנוכה, פורים ופסח, מוציאה סקי-דיל קייטנות ייחודיות לילדים עם הדרכות סקי וסנובורד בעברית למגוון גילאים וצוות מפעילים ישראלי ששומר על הילדים בין 9:00 בבוקר ל-17:30 בערב, בזמן שההורים גולשים להנאתם בראש שקט. "במהלך החגים אנו עושים הכל, אבל ממש הכל, על מנת שלקוחותינו ייהנו מהחופשה וירגישו את החג, ממש כאילו חגגו אותו בארץ," כך רונן כץ.

 

אמנים ישראלים בסן מוריץ - מדי שנה חוגגת חברת סקי-דיל את סיום העונה בשבוע חגיגות ישראלי מטורף על ההר, בו היא דואגת להביא אמנים ישראלים מהשורה הראשונה לסדרת הופעות מקפיצות אך אינטימיות באחד ממועדוני העיירה. לאחר ההצלחה המסחררת של השנה החולפת, בה הופיעו ברי סחרוב ומשינה מול קהל של 400 גולשים, השנה היא עומדת להטיס את דנה ברגר, ירמי קפלן, יהלי סובול וחמי רודנר לשבוע סוער באתר הסקי היוקרתי סן מוריץ, במלון היוקרה Reine Victoria, שיספק את התיאטרון המלכותי שלו לטובת ההופעות. כל עובדי חברת סקי-דיל יהיו שם והלקוחות ייהנו ממחירים זולים במיוחד לאותו השבוע, יחסית להיקף החבילה.

21/11/2012