28.03.2024
 
איזי טרוול: סקי במחירים שווים לכל כיס

 

 

שירות חדשות תיירות

גם השנה משווקת חברת איזי טרוול חבילות סקי למגוון יעדים תוך כדי התמקדות ביעדים אטרקטיביים לקהל המבקש לצאת לחופשת סקי במחירים שווים לכל כיס.

יעדי הסקי השנה של איזי טרוול בבולגריה, צ'כיה, אנדורה ו"קלוב דה סוליי" שבצרפת.

בולגריה - איזי טרוול מציעה השנה מגוון חבילות סקי בבאנסקו ובורובץ, במחירים תחרותיים מאוד, החל מחבילות קצרות של 3 לילות ו-4 לילות שמתאימות לגולשים הרוצים קפיצה קטנה לסקי או לרומנטיקנים המחפשים חופשה קצרה ומושלגת הכוללת טיסות, העברות ולינה במקום, עם אפשרות לרכישה של מגוון שירותי סקי. החבילות מבוססות על טיסות סדירות בחברות אל על ובולגריאן איירליינס. השנה הצליחה איזי טרוול להשיג מחירים אטרקטיביים גם לציוד הסקי ולסקי-פאס בבנסקו ובבורוביץ.

לאור ההצלחה בשים האחרונות ביעדי הסקי בבולגריה קיבלה השנה איזי טרוול בלעדיות על שני בתי מלון בבנסקו מרשת MPM: הראשון הוא מלון Guinness והשני מלון Villa Roka . בתי מלון אלה ידועים ומבוקשים על ידי הגולשים הישראלים, בעיקר בגלל קרבתם למעליות הסקי.

 

צ'כיה - אתר הסקי שפינדרלוב מלין. אתר שנמצא בלב שמורת טבע יפהפייה ומציע את החבילה הטובה ביותר למתחילים: מגוון מסלולים כחולים ואדומים, עיירה מלאת קסם, חיי לילה סוערים והמון פעילויות לשעות של אחרי הגלישה. למתקדמים מחכים מספר מסלולים שחורים שמארחים תחרויות בינלאומיות וגם סנופארק. בדיוק כמו אתרי הסקי בבולגריה, כך גם אתר זה מועדף על הלקוח הישראלי שמחפש קפיצה קטנה ליעד סקי קרוב. ריבוי הטיסות לפראג מאפשר מגוון חבילות סקי גם ליעד זה, עם שלושה, ארבעה, חמישה, שישה או שבעה לילות ועוד. עוד יתרון: הגולשים יכולים ליהנות מבילוי בעיר פראג.

 

אנדורה - יעד שהצליח מאוד בשנה שעברה בעיקר בגלל ההיצע הרב לחבילות חמישה, שישה או שבעה לילות ועוד.

אנדורה השוכנת בהריי הפירנאים הינה יעד מצוין לגולשים מקצועיים. המקום משלב גם סקי וגם חופשה אירופית. בנסיכות אנדורה לא נהוג מע"מ ולכן היא נחשבת ליעד מועדף לקניות בזכות מגוון חנויות הדיוטי פרי, הן חניות יוקרה והן חנויות מותגים עממיים יותר. אתרי הסקי העיקריים שם הם ואלנורד וגראנד ואלירה. החבילות כוללות טיסות לברצלונה, העברות לאתר הסקי באנדורה או רכב שכור ולינה במקום. כן מציעה איזי טרוול מגוון שירותי סקי: סקי פס, שיעורי סקי והשכרת ציוד סקי.

 

צרפת - גם השנה ממשיכה איזי טרוול לשווק את "קלוב דה סוליי" (CLUB DE SOLEIL), רשת של כפרי נופש באלפים עם שרות ואמצעי גלישה מצוינים, בדגש חזק מאוד על סקי לילדים בכל הגילאים עם מדריכים מומחים המתאימים לכל גיל. החבילה היא בקונספט של הכל כלול, ארוחות בסגנון מזנון פתוח, יין בארוחות ובערבים. לאחר הסקי ישנן תכניות מלאות ופינוקים בחדרי ספא של המועדונים. הטיסות הן לג'נבה.

 

חוברת הסקי של איזי טרוול ברשת: http://www.easyflip.co.il/ebooks/easytravel/ski2013/index.html

 

21/11/2012