25.04.2024
 
אופיר טורס: קלאב ואלטור

 

 

שירות חדשות תיירות

כמו בכל שנה משווקת אופיר טורס בבלעדיות את קלאב ואלטור האיטלקי בססטרייר ומרילבה, מועדון המציע חוויית סקי משפחתית במיטבה.

בהרי האלפיים היפים ובגובה של 2,000 מטר שוכנת העיירה ססטרייר, אשר אירחה את אולימפיאדת החורף בשנת 2006 ומאז נחשבת כאתר הבית של גולשי הסקי האיטלקים. האתר זוכה לכמות שלגים גבוהה מדי שנה הודות לגובהו הרב, ומצוי במתחם הגלישה של "שביל החלב" הכולל 400 ק"מ של מסלולי סקי מחוברים. האתר מתאים לכל רמות הגלישה ומאפשר לגלוש למספר עיירות סקי, ביניהן למונטגנברו בצרפת.

גולשי הפריסטייל יהנו מארבעת הסנו-פארקים המצויים במתחם הגלישה, כאשר סנו-פוד (SNOWFOOD) בססטרייר הוא המרכזי מביניהם ונוהג לארח מדי עונה קבוצות סנובורד מקצועיות מרחבי העולם.

סצנת האפרה סקי וחיי הלילה בססטרייר זוכים לחידוש בשנים האחרונות. במיוחד קשה לפספס את הטאבטה (TABATA), מועדון הלילה הססגוני שהרוויח את שמו בזכות. בסופי השבוע מגיעים למקום אנשים מכל רחבי העמק לבלות עד אור בוקר. עוד ראויים לציון הגרגוט (GARGOTE), דאנס בר חדשני הבנוי על שפת מדרונות הגלישה, ובו נהנים הגולשים לסיים את היום עם אווירה מחשמלת.הקובו (KOVO) הוא פאב ספורטיבי שמקרין את כל אירועי הספורט החשובים מידי ערב ולא פוסח גם על משחקי הכדורסל של מכבי תל אביב ביורוליג. עוד שלל בתי קפה, פיצריות ופאבים נמצאים בשדרה הראשית.

עיירת הסקי הציורית מרילבה (Marilleva) ממוקמת במרחב הגלישה של עמק השמש, בין ההרים המרהיבים של חבל טרנטו (TRENTO) בדולומיטים. מרילבה מקושרת עם פינזולו ומדונה די קמפיליו במתחם גלישה כולל של 160 ק"מ. כמו מרבית המלונות במרילבה, גם במועדון ואלטור מתאפשרת הגלישה הישר מפתח הקלאב SKI in-out)).

צוות הקלאב החינני בססטרייר ובמרילבה מורכב מאיטלקים צעירים ואופנתיים המגיעים מכל קצוותיה של איטליה. צוות הבידור התוסס יחמם אתכם עם שובכם ממדרונות הסקי ויסב הנאה וכיף בהופעות ובתחרויות השונות הנערכות מידי ערב. בקלאב אין כל צורך לדאוג לקטנטנים ולמתבגרים, שכן הילדים מקבלים יחס מיוחד מצוות הקלאב, הדואג לשלל פעילויות שונות ומגוונות בחברה צעירה בת גילם. ההורים מצדם מקבלים שקט ופנאי לעצמם. שירות מצוין מתקבל גם בדסק הקבלה, הזמין 24 שעות ביממה.

 

חוויה קולינארית

בכל יום מתקיימים שיעורי סקי וסנובורד (22 שעות שבועיות) עם מדריכים מוסמכים ומיומנים שיכירו עבורכם את פינות החמד החבויות במרחב הגלישה. הניסיון והמסירות של מדריכי הסקי והסנובורד בואלטור הם ללא ספק סוד ההצלחה של הקלאב הוותיק, וגורמים לכל גולש להרגיש בבית גם במדרונות הלבנים. ההדרכה היא במגוון רחב של רמות: למתחילים ניתנת הדרכה סבלנית ומקצועית, בדגש על למידה נכונה בשילוב עם הנאה מיטבית. למנוסים יותר כדי להתכונן מראש, שכן המדריך יאתגר את חניכיו בגלישה בפיסט-אוף השונים ובשיפור יכולות הקפיצה בסנו-פארק.

לחובבי המטבח האיטלקי צפויה חוויה קולינארית אמיתית. בקלאב מוגשות שלוש ארוחות מלאות, אשר ימלאו את המצברים לפני יום הסקי בארוחת בוקר איטלקית אופיינית, ואחרי החזרה מהסקי. הדגש הוא על חוויה כוללת של פסטות, בשרים, סלטים, גבינות ויינות, המוגשים בבופה מסורתי מחבלי הארץ השונים באיטליה. הצעירים במשפחה מוזמנים לבופה מיוחד לילדים.

 

המלצות לאפרה-סקי

מעל 200 החדרים הסטנדרטיים המאובזרים בנוחות, וחדר סקי נוח ומחומם, הם חלק מעיקרון הקלאב אשר דוגל בבריאות, רוגע ונוחות. כך שבסיומו של כל יום גלישה אפשר לעסוק בשיחרור ומתיחות קלות, בשילוב הרמוני עם מוזיקה ונוף הרים. לשלמות החוויה מומלץ להתאמן בחדר הכושר המאובזר, לשחות בבריכה (במרילבה) או להתפנק באיזור הספא והחמאם (בתשלום). נפלא לקחת יום הפסקה מהסקי ולצאת לסיור מודרך או לטיול קצר המוצע מדי יום עם צוות הקלאב.

כדי להבטיח חופשה מושלמת המתוזמנת בנוחות,פועל מלווה הסקי הישראלי של אופיר טורס שעות נוספות. המלווה אוסף את הגולשים בחיוך משדה התעופה במילאנו, מסביר ועונה על כל השאלות בזמן הנסיעה ואחריה. המלווה חי ונושם את הקלאב, ויחד עם שאר הצוות הוא ישמח לעזור לכל בקשה ופנייה. הוא מכיר כל פינה באתר וישמח להמליץ על מקומות הטובים ביותר לבילוי אפרה-סקי.

 

מלכת השלג, סקי לנשים בלבד

באופיר טורס גילו את הטרנד החדש - יותר ויותר נשים בוחרות בחופשת סקי המשלבת פעילות, פינוקים ובילויי אפרה-סקי. כדי לענות על הביקוש, יוזמת החברה קבוצות על טהרת הנשים בלבד, תחת המותג "מלכת השלג".

הראשונה מבין קבוצות המתגבשות צפויה לצאת בתחילת חודש מרס ולכלול 30 משתתפות בגילאים שונים שיבלו חופשת סקי של שבוע ימים בסגנון הכל כלול עם פעילויות ייעודיות לנשים בקקלאב ואלטור בססטרייר שבאלפים האיטלקיים.

לאורך כל החופשה ילוו את הגולשות מדריכה דוברת עברית ונציג ישראלי של אופיר טורס הממוקם במועדון הסקי. במועדון תינתן הדרכה מקצועית לגלישת סקי ואחה"צ ייהנו הנשים מתוספת פעילויות מגוונות וייעודיות המיועדות לנשים בלבד.

שרון בצלאל מנהלת מחלקת הסקי באופיר טורס, מספרת שלצד חוויית סקי אקסטרים תכלול החבילה הרצאות, שופינג, טיפוח ומודעות עצמית, וכמובן גם אפרה-סקי בשעות הערב.

21/11/2012