24.04.2024
 
חורף בקווי חופשה

 

שירות חדשות תיירות

סיטונאית התיירות קווי חופשה, מקבוצת אל-על, ממשיכה גם במהלך החורף הקרוב להציע לסוכנים ולמשרדי הנסיעות ובכלל זה לציבור הנוסעים והנופשים שלל אפשרויות לטיסה ונופש, במספר לא מבוטל של יעדים, ברחבי יבשת אירופה. במסגרת זו תציע החברה באתריה ובפרסומיה השונים חבילות עיר, טיסות וטיולים מאורגנים, חבילות ספורט ומוצרי פרימיום וקונספט, במחירי חורף סופר אטרקטיביים, למגוון רחב של יעדים מובילים ומבוקשים בעונה זו של השנה, ובכלל זה: ברצלונה, ברלין, פאריס, רומא, אמסטרדם, פראג. מרבית הטיסות ליעדים אלו יבוצעו בטיסות ישירות בחברת או זרוע השכר שלה (לשעבר סאן-דור).

במסגרת מוצרי הפרימיום והקונספט של קווי חופשה תציע החברה למעוניינים חבילות ליעדי סקי מובילים, דוגמת אנדורה, דרך טיסותיה לברצלונה, חבילות שופינג בבירות האופנה רומא, פאריס וברצלונה, תוך הכוונה מלאה למרכזי הקניות והאאוטלטים הנחשבים בכל יעד, חבילות ספורט והופעות למיטב האירועים ביבשת עם כרטיסים רשמיים וכן חבילות ספא ופרימיום, בכלל היעדים, במלונות המתמחים במתן שירות זה (חבילות ירח דבש, כדוגמה).

בתחום המאורגנים, תציע קווי חופשה מוצר חדש הנקרא "קצרים" - טיולים מאורגנים המותאמים לאלה הקצרים בזמן. "קצרים" הם טיולי כוכב נקודתיים, בשלל יעדים, הנותנים מענה מושלם לאתרי "אני חייב לקפוץ ולראות".

טיולים אלה ייצאו לדרך כבר במהלך החודש לשלל יעדים דוגמת מדריד והסביבה, הבירה הרומנטית פאריס, ברלין התוססת ובירת האופנה רומא. מחירי הטיולים: החל מ-499 יורו לטיול של חמישה ימים מלאים של הנאה כולל אוטובוס, מדריך ישראלי וטיולים מודרכים.

המוקדנים במרכז ההזמנות של קווי חופשה, עברו ערב עונת החורף הדרכה מלאה אודות שלל המוצרים והאפשרויות הגלומות ביעדים, ובשיחה קצרה יכולים לתפור ולהתאים מוצר של חופשה פלוס, ובכך למקסם את ההתאמה של בקשת הנוסע למוצר - דבר אשר יתרום לאחוזי סגירה גבוהים יותר של סוכני הנסיעות ומשרדי הנסיעות.

אילן שלו, מנהל שיתופי פעולה מסחריים של קווי חופשה, מוסיף ואומר: "החזון שלנו כחברה מובילה בתחומה, המצויה כל העת בתהליך של צמיחה ושיפור חוויות החופשה, הינו להמשיך ולהפוך ONE STOP SHOP בתחום התיירות, בדומה לחנויות הנוחות הפועלות בקטגוריות השונות. הצרכן יוכל לקבל בחדר ההזמנות שלנו, גם בתקופת החורף הנחשבת כביכול דלילה מבחינת יעדים ואפשרויות, מענה מושלם לחופשה, במנעד רחב של מחירים, אופי החופשה ומשך החופשה. סוכן הנסיעות יוכל להרכיב עבור הלקוח מוצר מדויק, אם באמצעות סוכן המכירות בחדר הזמנות סוכנים, או לחלופין באתרים המקוונים - בהם נוצקה אינפורמציה מרובה בנוגע לכלל מגוון החבילות אותן מציעה קווי חופשה.

"זהו מוצר אינדיבידואלי," ממשיך אילן שלו, "ויכול להסתכם בהזמנת טיסה בלבד פלוס לינה במלון ספציפי, ברמה מבוקשת ובאזור ספציפי ביעד המבוקש, או לחלופין, בהזמנות מוצר מורכב, הכולל טיסה, מלון והשתתפות באירוע מבוקש (משחק ספורט או הופעה), או לחלופין בניית קונספט של חופשה (סקי, שופינג, קצרים, סיור וכו'), ואפילו גם הזמנת ביטוח נסיעות על פי אופיה של החופשה. אפשרות זו מושלמת ומותאמת, למגוון רחב של צרכנים, אשר כל אחד ואחד מהם יכול לצאת עם מוצר שונה לאותו יעד ובמחיר שמתאים אינדיבידואלית לכיסו של כל אחד ואחד מהצרכנים - מדובר בכח רב שאנו נותנים לידי הסוכנים ולמשרדי הנסיעות, לצורך הצלחה בביצוע עסקה אל מול הלקוח, תוך נטרול לכדי מינימום של המושג "אין לנו", אל מול הלקוח. עלות ברוטו של החבילות הבסיסיות תנוע במהלך החורף הקרוב מ-399 אירו לחבילה הכוללת, טיסות ישירות פלוס העברות ביעדים הרלוונטיים פלוס לינה לתקופה של 3-4 לילות.

21/11/2012