20.04.2024
 
"עפתי" - אתר תרמילאים חדש של למטייל

 

שירות חדשות תיירות

קבוצת "למטייל" השיקה השבוע את אתר "עפתי" - האתר הגדול והמקיף לתרמילאי הישראלי. באתר ניתן לקרוא מידע מקיף ומפורט לגבי כל מדינה ומדינה, אתרי טיול ולינה מועדפים, אטרקציות חמות ומסלולי טיול מפורטים. בנוסף, מציע האתר קהילה וירטואלית גדולה ומגוונת המאפשרת לנהל שיחות עם מטיילים שחזרו, מטיילים במהלך הטיול וכמובן מטיילים שמתכוננים לטיול. כמו כן מאפשר האתר לחפש שותפים לטיול, לקבל מידע בריאותי ודיווחים רפואיים לגבי אזור הטיול המבוקש- בקיצור לקבל את כל המידע הרלוונטי לטיול הגדול, והכל בלחיצת כפתור, בדרך הנוחה ביותר בחינם וללא כל צורך בהרשמה לאתר.

על פי נתוני "למטייל" עתידים לצאת השנה 30,000 מטיילים לטיול תרמילאי. כ-70% מהתרמילאים הישראלים יטוסו השנה למזרח (כולל אוסטרליה וניו-זילנד) לעומת 30% שיסעו למדינות דרום אמריקה. היעד הפופולרי ביותר הוא תאילנד, לאחר מכן הודו, דרום אמריקה, אוסטרליה וניו-זילנד, מרכז אמריקה ולבסוף אפריקה שבשנים האחרונות הולכת וצוברת תאוצה בקרב מטיילים.

עפתי הוא אתר מיוחד לתרמילאים, שנכתב על ידי תרמילאים. בתהליך גיוס הכותבים והעורכים הושקעו מחשבה ומאמצים רבים ובמסגרתו אותרו מטיילים שחזרו זה עתה מטיולים מקיפים והתבקשו לכתוב על כל מהלך הטיול שלהם ולהביא את ההמלצות הכי הכי חמות ועדכניות מהשטח. קהילת המטיילים הגדולה של קבוצת למטייל שומרת על תוכן הגולשים רלוונטי ומעודכן מתמיד בזכות הטיפים והתגובות שמתקבלות באתר והופכות את עפתי לאתר תרמילאים דינאמי ומעודכן.

האתר מרכז בעמוד אחד את כל המידע הרלוונטי אודות המדינה או העיר בה התרמילאי הישראלי עומד לבקר ובכך חוסך לו זמן ואנרגיה רבים בחיפוש המידע. בקרוב יציע האתר גם גרסאות PDF  לשלל הכתבות, כך שיהיה ניתן להוריד אותן לטלפון, מה שעשוי לסייע למי שמטייל עם מכשיר סלולרי חכם ואין בסביבתו אינטרנט זמין על בסיס קבוע.

האתר מציע מאגר טיפים מקיף וניתן למצוא בו עשרות אלפי טיפים המסודרים על-פי קטגוריות שונות, כגון בטיחות ואזהרות, אוכל, קניות, מסלולי טיול, לינה ואירוח, תרבות, תחבורה. בנוסף הוא נכתב ע"י גלריית מומחים מקיפה שתעזור לתרמילאי הישראלי לעשות סדר בבלגאן. מומחי האתר מספקים שלל המלצות וטיפים, מפריכים שמועות, מנפצים מיתוסים וגם מרגיעים כשצריך. מומחי עפתי זמינים ומפעילים משתתפים פעילים בכל חדרי השיחה והפורומים באתר.

כתובת האתר: http://afty.lametayel.co.il/

20/11/2012