20.04.2024
 
קראון פלאזה: שדרוג ב-60 מיליון שקלים

 

שירות חדשות תיירות

בהמשך למהלכים האסטרטגיים רחבי ההיקף אותם יישמה רשת קראון פלזה ישראל במהלך השנה החולפת, השקיעה הרשת כ-60 מיליון שקלים בשדרוג ארבעה ממלונותיה: קראון פלזה על הים, קראון פלזה ירושלים, קראון פלזה ים המלח והולידיי אין אשקלון. בנוסף, צפויה הרשת להשיק במהלך שנת 2013 את המלון חדש באשדוד.

מלון קראון פלזה תל אביב על הים השיק לראשונה אגף סוויטות נשיאותיות הכולל: סוויטה נשיאותית מפוארת המשתרעת על 100 מ"ר, סוויטה משפחתית ייחודית הכוללת שני חדרי שינה וסלון (כאשר ניתן לחבר את שתי הסוויטות לאגף אחד נפרד) והמשתרעת על פני 90 מ"ר, סוויטת ג'וניור המשתרעת על 70 מ"ר וארבע סוויטות דה לאקס בשטח כולל של 240 מ"ר. על השיפוץ הופקד המעצב בוקי צוקר שגייס לפרוייקט את טובי המפעלים באיטליה כולל צוות איטלקי אשר הגיע להרכבות.

במלון קראון פלזה ירושלים עוצבו על ידי בוקי צוקר ושופצו מחדש חמש קומות הכוללות סה"כ 124 חדרים.

במלון קראון פלזה ים המלח עוצבו על ידי בוקי צוקר ושופצו מחדש הסוויטה הנשיאותית, שלוש סוויטת רגילות ו-56 חדרים.

במלון הולידיי אין אשקלון שופצה קומת העסקים הכוללת 20 חדרים והפיכתם לחדרי דה לוקס. בנוסף, השיק המלון טרקלין עסקים מודרני הכולל אולם סלוני מרווח, חדר ישיבות וחדר ביליארד. על העיצוב הופקד האדריכל טל פייסט.

רון יריב, מנכ"ל רשת קראון פלזה ישראל אמר כי במסגרת התכנית האסטרטגית למיצובה של קראון פלאזה ישראל כאחת מרשתות בתי המלון המובילות בישראל יישמה הרשת במהלך השנה החולפת מהלכים רחבי היקף בתחום אסטרטגיית השרות המציבה את נוחות האורח במרכזה תוך, התאמה לצרכי המציאות היום יומית של אורחים עסקיים ופרטיים כאחד.

יריב הדגיש עוד, כי מהלך שדרוג המלונות תואם את התפיסה הניהולית של הרשת הדוגלת בכך, שקיים צורך הכרחי לחדש ולשמר את בתי המלון ברמה הגבוה והעדכנית ביותר.

08/11/2012