25.04.2024
 
תלמה נסיעות תייצג את איג′נסיה בישראל

 

 

שירות חדשות תיירות

חברת תלמה נסיעות ותיירות, המעניקה שירותי נסיעות למגזר העסקי, הודיעה היום כי נבחרה לייצג את חברת איג'נסיה מבית אקספדיה העולמית בארץ.

מדובר, לדברי החברה, במוצר החדשני והעדכני ביותר מבחינה טכנולוגית שקיים כיום בתחום התיירות העסקית, והחשוב ביותר - מבוסס מחירי ענקית התיירות אקספדיה. הלקוח העסקי יזכה, לטענת החברה, לירידה של כ-15% במחירי החבילות, מאפשרות ביטול ללא קנס גם ברגע האחרון, ממגוון אפשרויות עם כלל חברות התעופה וכן מפלטפורמה של 200,000 מלונות.

בעקבות המהלך תתמוך תלמה בעשרות מלקוחותיה של איג'נסיה. לצורך כך הקימה החברה מחלקה חדשה, ומעריכה כי בעקבות ההסכם יוכפל מחזור העסקים שלה בחמש שנים הבאות.

ארז שמול, מנכ"ל החברה בישראל, אמר כי "ההצטרפות של תלמה למשפחת אקספדיה העולמית מביאה לארץ את המוצר הכי עדכני שיש בעולם התיירות בכלל ובתחום התיירות העסקית בפרט: לאיג'נסיה קיימת הטכנולוגיה האיכותית ביותר, סל השירותים והמוצרים העצום שאנחנו מציעים היום ללקוח העסקי מאגד בתוכו מחירים שנתמכים ע"י ענק התיירות מספר אחת - מה שלמעשה יביא לחיסכון גדול לחברות הישראליות. תלמה נמצאת בצמיחה מתמדת בשוק לא פשוט והזכות לייצג את אקספדיה העולמית מוכיח שאנחנו בכיוון הנכון. היום אנחנו מביאים בשורה אמיתית ללקוח העסקי בישראל".

איג'נסיה, חברת ניהול נסיעות עולמית בעלת פריסה בינלאומית רחבה (כ-50 סניפים ברחבי העולם) נשענת על אקספדיה, ומציעה פלטפורמה טכנולוגית מהמתקדמות בשוק לניהול נסיעות למגזר העיסקי. הפלטפורמה הטכנולוגית של איג'נסיה מאפשרת מתן מגוון עצום של דוחות כספיים, נושא בעל חשיבות רבה בהתחשב בעובדה שההוצאה על נסיעות בכל חברה היא השנייה בגודלה אחרי הוצאות המשכורת.

תלמה נסיעות וטיולים בע"מ היא סוכנות נסיעות בבעלות פרטית, שנוסדה בשנת 1987 על ידי תלמה וחיים שמול. במשך למעלה מ-25 שנים מתמחה החברה במתן שירותי נסיעות אוויר וקרקע, ללקוחות עסקיים ופרטיים. תלמה מפעילה שישה סניפים ברחבי הארץ עם יותר מ-70 סוכני נסיעות. כמו כן, מפעילה סוכנים פנים ארגוניים שתומכים ב-600 ארגונים.

06/11/2012