26.04.2024
 
לשכת מארגני תיירות אירחה את מנכ"ל רשות הטבע והגנים למפגש עבודה

 

שירות חדשות תיירות

לשכת מארגני תיירות נכנסת אירחה היום במסגרת סידרת המפגשים של חבריה עם ראשי תעשיית התיירות את שאול גולדשטיין, מנכ"ל רשות הטבע והגנים. המפגש התקיים במלון דן ת"א ונכחו בו כ-60 נציגים מקרב חברי הלשכה.

יו"ר הלשכה שמואל מרום פתח את המיפגש ובירך על שיתוף הפעולה בין הארגונים וציין כי השנה היא שנת שיא בתיירות לישראל, וכי צפויים למעלה משני מיליון כניסות של תיירים באתרי הרשות באמצעות חברי הלשכה.

שאול גולדשטיין מנכ"ל רשות הטבע והגנים, סקר בפני חברי הלשכה את מיגוון האתרים שהרשות מנהלת. כמו כן הוא ציין את התרומה החשובה של התיירות הנכנסת לישראל באתרי הרשות מן הצפון עד הדרום. כמו כן הוא קרא לחברי הלשכה להרחיב את פעילותם בתחומי תיירות הנישה כגון תיירות ירוקה, צפרות ותיירות מדברית והזמין את חברי הלשכה כאורחי הרשות, לבקר במרכז המבקרים החדש במצפה רמון והאתרים באיזור מכתש רמון, בחודש הבא.

הוא ציין את ההשקעה הרבה שנעשית על ידי רשות הטבע והגנים בהרחבת התשתיות, הוספת אטרקציות חדשות ומרכזי מבקרים ברמה בינלאומית. הוא התייחס לחשיבות הרבה בשיווק האתרים בקרב התיירים הפוטנציאליים ובסיום דבריו הודה לחברי הלשכה על תרומתם הרבה לתעשיית התיירות בישראל.

בסיום האירוע עמי אתגר מנכ"ל הלשכה מנה את האתגרים העומדים בפני מארגני התיירות הנכנסת בעבודה מול רשות הטבע והגנים. בין הנושאים שהועלו: הגברת שיווק האתרים, הרחבת שעות הפעילות ועדכונים שוטפים. בסיום המפגש הוחלט על המשך שיתוף הפעולה והידוק הקשר בין הארגונים. כמו כן נקבעה פגישת עבודה בין הנהלת הלשכה והנהלת רשות הטבע והגנים.

14/10/2012