26.04.2024
 
יעקב קופילוביץ, מנכ"ל טרוולפורט ישראל: מוצרים חדשים גם בוורלדספן וגם בגליליאו

 

ריאיין: גיורא נוימן

- השנה החלטתם להוסיף לשוק הישראלי את גליליאו. איך זה מתקדם?

אנחנו עדיין בשלב ההטמעה. לא הפצנו את גליליאו להרבה סוכנים, התחלנו בקיץ, בשיא העונה, לכן זה היה לאט. כיום זה כבר מתקדם בקצב יותר מהיר. צריך לזכור שבגלילאו יש אופציה גם לטיסות לואו-קוסט. לכן, ככל שתתקדם מדיניות השמיים הפתוחים ויותר חברות לואו-קוסט ייכנסו לישראל, כך החיוניות של גליליאו לסוכני הנסיעות תלך ותגבר. כבר כיום ניתן לראות במערכת את הטיסות של איזי-ג'ט, כמו של כל חברת תעופה סדירה.

הסוכנים שנחשפו למערכת מאוד התרשמו, אבל בעיקר אימצו את "רומס אנד מור", שהוא מוצר וובי ומיידי ולכן קל להטמיע אותו אצל סוכנים. הוא שימושי מאוד ומציע מגוון יותר גדול של מלונות, וכבר ראינו בו הזמנות בעשרות אלפי דולרים. בקרוב צפויים בו עדכונים ואופציות נוספות, מה שבוודאי יגביר את הביקוש.

 

- ומה נשמע בוורלדספן עצמה?

אנחנו עומדים להשיק עוד לפני סוף השנה את ה"ויו-טריפ", המקבילה של ה"סמארט פוינט" של גליליאו. כרגע המערכת פועלת על מכשירי אייפון ואנדרואיד, ובעתיד תהיה גם גירסה לבלקברי. הרעיון הוא שסוכן הנסיעות ייתן ללקוחותיו אפליקציה למכשיר הטלפון החכם שבה ההם ייראו את מסלול הנסיעה, ובאותה הזדמנות קם יקבלו מידע תיירותי ותוכן שיווקי. אנחנו מאמינים שהמוצר הזה ייתן פוש לסוכנים.

"ויו-טריפ" ו"סמארט פוינט" מיועדים לסוכן הרגיל. לעומת זאת, לחברות הגדולות המתמחות באי-קומרס נציע עוד השנה את מנוע החיפוש UAPI, שמאפשר לשלב גם את גליליאו וגם את וורלדספן, ובקרוב גם את "רומס אנד מור". צריך להזכיר גם את קומפאס הישראלית שאנחנו שותפים בה - היא מציעה לסוכנים מנוע חיפוש מתקדם של וורלדספן, שמשלב צ'רטר וסדיר על מסך אחד. ומלבד זאת, כפי שכולם בוודאי זוכרים, השנה קומפאס קנתה את טרווליסט.

12/09/2012