20.04.2024
 
אשת טורס: מירוואן ועד מלטה

 

 

מאת דודי משה*

שנת 2012 עד עתה הושפעה באופן ניכר מהמגמות והתהליכים של שנת 2011, והם גם אלה שקבעו את המחירים והביקושים של שנה זו.

שנת 2012 הציבה בפנינו באשת טורס אתגר לא פשוט אך מעניין מאוד - לפתוח עבור הנופשים הישראלים, שצמאים לחוויות חדשות, יעדים שידברו גם אל טעמם, גם אל כיסם וגם שיהוו אלטרנטיבות מעניינות וטובות יותר מאלו שהיו עד עתה.

השנה השקנו את היעד ארמניה - עם טיסות חברת ארמאוויה שאותה אנו מייצגים. החברה טסה פעמיים בשבוע לירוואן בירת ארמניה, ומלבד טיסות וחבילות נופש שיווקנו גם טיולים מאורגנים של 7 לילות 8 ימים למדינה הקסומה שזכו להצלחה גדולה.

יעד אחר אותו פיתחנו והרחבנו השנה הוא סציליה. החל מספטמבר אשת טורס השיקה קו טיסות נוסף ליעד הפופולרי עבור חבילות עם שהייה קצרה של 3 ו-4 לילות ביעד, וזאת בנוסף לטיסות השבועיות לשהייה של 6 לילות ביעד.

אסטרטגיה זו היא חלק מקו המחשבה של אשת להגדלת נפח הפעילות וייצור אלטרנטיבות חדשות, ובנוסף לחזק יעדים מוכרים ופופולריים, ומנגד לצמצם פעילות ביעדים בהם יש היצע העולה על הביקוש.

בין היעדים שבהם הגדלנו את היצע המושבים ותדירות הטיסות ניתן לציין את מלטה, שהיא יעד נופש פופולרי, וכן את עיירת הנופש בטומי שבגיאורגיה. בטומי מהווה נקודת מוצא לטיולים באזור עם שהייה במלונות מפנקים ברמת 5 כוכבים וחיי לילה תוססים.

השנה גם קייב זכתה לביקושים יפים לאחר טורניר היורו שהתקיים באוקראינה וחשף את העיר לציבור הרחב. בין החבילות שהוצעו, הפופולרית ביותר הייתה חבילות סופ"ש בעיר ולינה בבתי המלון ראדיסון בלו ואיטרקונטיננטל.

אשת השיקה השנה גם מחלקת ספורט חדשה אשר נותנת מענה למגוון חבילות ספורט ביעדים רבים בעולם. אי אפשר מבלי להזכיר את להיט הקיץ והשנה באשת טורס - הטיולים מאורגנים שלנו.

השנה נגיע ל-30 אלף נוסעים במאורגנים, וזאת בזכות תמיכתם הנפלאה של סוכני הנסיעות. הטיולים הפופולריים ההם טיולי המשפחות הקלאסיים לאמסטרדם, בריסל ופריס, ולצידם טיולים לברצלונה, צפון איטליה, סין, אוקראינה, גיאורגיה, ארמניה, רומניה, היער השחור ועוד.

היצע היעדים הולך ומתרחב. אנו מפתחים קטגוריות שונות של טיולים מאורגנים: טיולי עומק, טיולי משפחות שומרות מסורת, טיולי משפחות קלאסיים. אנו מקפידים כי השירותים הניתנים והמדריכים יהיו ברמה גבוהה מאוד.

בתחום תיירות הפנים חלה עליה של 20% אחוזים בהזמנות סוכני הנסיעות באשת טורס. החברה ממשיכה לחזק את שיתוף הפעולה עם סוכני הנסיעות. החברה תמשיך במבצעים בהם החלה שנה שעברה ושבמסגרתם השיקה את אתר האינטרנט החדש והמשודרג לרווחת סוכני הנסיעות. האתר מכיל בתוכו מגוון עצום של מבצעים ומחירים אטרקטיביים ללא צורך בהשקעת זמן ומשאבים, הכניסה לאתר מבוצעת באמצעות הקלדת קוד אישי אותו מעניקה אשת לסוכנים וראינו יותר ויותר סוכנים נכנסים ונהנים משירות טכנולוגי יעיל באתר B2B החדשני והידידותי אשר מאפשר לסוכן ביצוע הזמנה, מעקב אחר סטטוס".

שיתוף פעולה עם סוכני הנסיעות הביא עד כה להישגים משמעותיים במכירות ביעדים שאשת מייצגת ואנחנו רוצים להודות לסוכני הנסיעות שבלעדיהם לא יכולנו לעשות זאת. בקבוצה מעריכים שיתוף פעולה זה, וכאמור, בכוונת החברה להרחיבו כבכל שנה.

 

_____________________________________

* המחבר הוא המנהל המסחרי של סיטונאות אשת טורס

12/09/2012