29.03.2024
 
סוכות: פסטיבל כדורים פורחים בגלבוע

 

שירות חדשות תיירות

פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי בגלבוע יתרחב השנה ויארח צוותים מובילים בהטסת כדורים פורחים מהעולם וזאת בשיתוף פעולה עם ערוץ הטלוויזיה espn. הפסטיבל הבינלאומי יציג מטסי ראווה אוויריים, מפגן מצנחי רחיפה ממונעים, מפגן אש ענק וזיקוקי דינור. לראשונה השנה, יאפשר הפסטיבל לקהל המבקרים, שירשמו מראש, לטוס בכדורים פורחים.הפסטיבל יהווה נקודת הפתיחה של מסע כדורים פורחים בינלאומי שיעבור בכל העולם. הפסטיבל ימשך שלושה ימים: ב-3-4 באוקטובר בגן לאומי מעיין חרוד במועצה אזורית גלבוע. ב-5 באוקטובר ימשיך הפסטיבל בפארק אשכול שבנגב.

הפסטיבל ייפתח בצהרי יום ד' עם הפעלות לכל המשפחה. במהלך הערב יתקיים מופע לילי של ניפוח כדורים פורחים המשלב אש, אור וקול, ה-Night Glow שיאיר את המתחם כולו בשילוב מוסיקה קצבית. למחרת, יום ה', החל משעות הבוקר המוקדמות ניתן יהיה לצפות בעשרות כדורים פורחים מהארץ ומחו"ל מתעופפים לשמיים במגוון גדלים, צורות וצבעים. את הכדורים צפוי לנווט אלוף העולם בהטסת בלונים פורחים (Baloon Master), שהודיע על השתתפותו באירוע. במקביל ייערכו במקום מופעי אקרובטיקה של מצנחי רחיפה ממונעים שיצבעו את שמי הגלבוע ושל פיילונים (כלי טיס זעיר), שיבצעו טיסות בין בלוני ענק שיוצבו במקום.

בפסטיבל יתקיימו גם מספר רב של פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה לצד פעילויות במעיין חרוד. ביום רביעי בערב יתקיימו הופעות של הזמרים עידן עמדי ורוני דלומי וביום חמישי תיערך הופעה של כוכבת הילדים מיכל הקטנה. עוד יוכלו המשפחות הנופשות ליהנות ממופעי זיקוקים, הקרנת סרטים אל תוך הלילה, קיר טיפוס ואומגה ועוד.

דני עטר, ראש המועצה האזורית גלבוע: "אנו רואים בפסטיבל הזדמנות לגלבוע ולמדינת ישראל. שיתוף הפעולה והחשיפה של ישראל מהאוויר ברשת הספורט הגדולה בעולם, יביא פן אחר של ישראל למיליוני בתים בארצות הברית ובעולם כולו. למרות שהרחבנו את הפסטיבל והגדלנו משמעותית את מספר האטרקציות, בחרנו להשאיר את הפסטיבל במחיר שווה לכל נפש בכדי שגם תושבים שידם אינה משגת יוכלו ליהנות ממנו. אנו מצפים לראות חגיגה צבעונית של אש ואוויר בסוכות בגלבוע".

 

כרטיסים:

"שפע הפקות וכרטיסים" - טל': 08-8663300 www.sheffa.co.il

"גרבר" - טל' 04-8418411 www.garber-tickets.co.il

12/09/2012