24.04.2024
 
אורחים בישראל: בני זוג מאוסטריה שזכו בטיול בארץ כאורחי משרד התיירות

 

 

שירות חדשות תיירות

בימים אלה מסיירים בישראל בני זוג אוסטרים שנבחרו במסגרת תחרות שנערכה על ידי לשכת התיירות של ישראל בגרמניה לככב בקמפיין לעידוד התיירות לישראל. במארס האחרון השיק בגרמניה שר התיירות סטס מיסז'ניקוב תחרות לבחירת "הפנים של התייר הגרמני בישראל" שפורסמה בהרחבה בעיתונים של קבוצת אקסל שפרינגר ובאתרי אינטרנט שונים. התחרות עוררה עניין ציבורי רב ותוך 3 שבועות נרשמו 350 זוגות במגוון הרכבים, שביקשו להתמודד על הפרס: ביקור בן 10 ימים בישראל ובמהלכו יצטלמו לקמפיין הפנים החדשות של התייר הגרמני, שנועד לעודד תיירות מגרמניה, שוויץ ואוסטריה לישראל. היום נפגשו בני הזוג עם מנכ"ל המשרד, נועז בר ניר, ששמע על חוויותיהם והתרשמותם מאתרי התיירות בארץ.

ההזמנה להשתתף בתחרות פורסמה במסגרת יריד התיירות השנתי הגדול בגרמניה - ITB. הוזמנו להגיש מועמדות זוגות, שנתבקשו להסביר מדוע הם מעוניינים לבקר בישראל ומדוע הם מתאימים לקמפיין. הזוכים, שהרשימו את השופטים בהופעתם הפוטוגנית ובהתלהבותם מהביקור הם ברברה ורומן אגר, בני זוג נוצרים מזלצבורג אוסטריה, בני 38, הורים לילדה בת 4 וזהו ביקורם הראשון בישראל. בטפסי המועמדות כתבו בני הזוג: "בין אם מדובר במדבר, בים, בכותל או בגליל, ישראל מרתקת אותנו כבר זמן רב. אנחנו להוטים לבקר בה ומקווים שהחיוך שלנו יסלול לנו את הדרך לנסיעה".

הטיול בו זכו בני הזוג נמשך 10 ימים וכולל ביקור באתרים מובילים בגליל, בירושלים, בתל אביב ובים המלח תוך שימת דגש על חוויות תיור ונופש מגוונות: צליינות, נופש פעיל ואתגרי, תרבות והיסטוריה ועוד. ביקורם מצולם ומתועד בווידאו ובסטילס. כמו כן בני הזוג מנהלים יומן מסע המתאר את חוויותיהם. עם שובם לאוסטריה יקיימו בני הזוג מסיבת עיתונאים והם ישתפו פעולה עם משרד התיירות במשך שנה, לרבות צילומי דוגמנות למודעות פרסום.

עמי צוברי, מנהל לשכת התיירות של ישראל בברלין ציין כי "המכשול העיקרי שמונע ביקור ממדינות דוברות גרמנית בישראל הוא החשש מהמצב הביטחוני, לכן הצבנו כמטרת הקמפיין את הסרת החשש מפני ביקור בארץ. לשם כך בחרנו זוג "רגיל", שאינם דוגמנים, ואשר מעבירים את המסר שגם "השכן ממול" או החבר נוסעים לטייל בישראל וחוזרים מרוצים ומלאי חוויות".

10/09/2012