20.04.2024
 
אייר פראנס / קלמ משיקה מחר את הקו למארסיי

 

 

שירות חדשות תיירות

קבוצת התעופה אייר פראנס / קלמ תשיק החל ממחר, 5 בספטמבר 2012, את הקו הישיר מתל אביב לעיר מארסיי, שבריביירה הצרפתית. הקו יפעל בשלב הראשון שלוש פעמים בשבוע: בימים ראשון, רביעי ושבת.

הקו החדש (אשר יופעל באמצעות מטוס האיירבוס 320, בעל התפוסה של 178 מקומות), מהווה המשך להצלחת הקו הישיר של החברה מתל אביב לעיר ניס, אשר נחנך בחודש אפריל האחרון. במקביל, הוספת מארסיי לרשימת היעדים הישירים מישראל משקפת את עיקרי התכנית האסטרטגית החדשה שפרסמה אייר פראנס לפני מספר חודשים, המבקשת להגדיל ולחזק את היצע נתיבי התעופה בתוך צרפת, במטרה להתרחב עוד במהלך השנה בלמעלה מ-50 קווי תעופה חדשים ליעדי נופש בצרפת ובאגן הים התיכון.

העיר מארסיי היא העיר השנייה בגודלה בצרפת, אחרי עיר הבירה פריס. היא ממוקמת בדרום-מזרח צרפת, על חופי הים התיכון. מארסיי משמשת גם כעיר בירה לחבל הארץ פרובנאס, והנמל שלה הוא הנמל המסחרי הגדול ביותר במדינה ובאזור הים התיכון. מארסיי נודעת גם בזכות הקולינריה שלה: ממרק הדגים המפורסם, רוטב האיולי, לחם הפוגאס ועד למשקה הפסטיס.  

קלייר טבקיאן המנכ"לית הנכנסת של אייר פראנס/קלמ ישראל: "אני מברכת על השקת היעד הישיר השלישי של אייר פראנס לצרפת. זוהי הזדמנות ייחודית להציע לקהל הישראלי קו תעופה ישיר למארסיי שבריביירה הצרפתית, העיר השנייה בגודלה בצרפת. קבוצת התעופה אייר פראנס קלמ תמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לענות על צרכי הנוסע הישראלי ולספק לו מגוון הצעות ליעדים בכל העולם, תוך הענקת ותעריפים נוחים ושירות איכותי ולמעשה להפוך את חווית הטיסה שלו לנעימה ומוצלחת".

04/09/2012