23.04.2024
 
כנס ההוסטלים העולמי יתקיים לראשונה בישראל

 

 

שירות חדשות תיירות

כנס ההוסטלים העולמי (WHC) מאורגן על ידי GoMio.com ונועד להפגיש בין בעלי ומנהלי הוסטלים ומכל קצוות תבל בכדי לדון ולהעלות נושאים ולהציג חידושים הקשורים לתעשיית התיירות העצמאית ולתחום ההוסטלים.

פורטל GOMIO.COM, מארגן הכנס, הוא פורטל ותיק בתחום ההוסטלים אשר צמח באירופה לפני כעשור ותוך זמן קצר הפך למוביל בתחומו והתפרס גם בצפון אמריקה.

השנה הכנס הנו חשוב במיוחד" אומר מנכ"ל GoMio מייקל טוממניה "וזאת לאור גל הולך וגדל של תרמילאים המגלים את קסמה של ישראל, את מזרח התיכון כיעד טיולים. הכנס נותן הזדמנות לשחקנים מרכזיים בענף כדי ללמוד אחד מהשני. אנו שמחים מאוד להביא את הועידה לחלק זה של העולם בפעם הראשונה". בכינוס צפויים להשתתף כ-300 איש מכל העולם: בעלי ומנהלי הוסטלים, בעלי מלונות קטנים, אנשי טכנולוגיה ושיווק ועוד.

נושאי הכנס ייסובו סביב כמה תחומים עיקריים ביניהם מיתוגם של ההוסטלים כאופציה תיירותית, דרכי שיווק חדשניות, מינופה של התיירות העצמאית בשוק התיירות העולמי ועוד.

הספונסרים הראשיים ומארגני הכינוס בארץ הם עמותת ILH-Israel Hostels ומבעלי הוסטל אברהם בירושלים, ירון בורגין וגל מור, שאף יהיו מהנואמים בכנס. "אנו גאים ונרגשים לארח את WHC בישראל בסתיו הקרוב. זהו צעד משמעותי נוסף בהפיכת ישראל והמזרח התיכון ליעד מרכזי עבור תרמילאים ומטיילים עצמאיים מכל רחבי העולם", אמר ירון בורגין, בעלים משותפים של אכסניות אברהם.

לפרטים נוספים על הכנס, לו''ז והרשמה - http://www.gomio.com/whc2012/

30/08/2012