18.04.2024
 
מסטרקארד ו- eNett יציעו פתרונות תשלום חדשניים בענף התיירות

 

 

שירות חדשות תיירות

חברת מסטרקארד, ספקית פתרונות תשלום טכנולוגיים, ו-eNett אינטרנשיונל, ספקית פתרונות תשלום לתעשיית התיירות , חתמו על הסכם במסגרתו יטמיעו פתרונות חדשניים בתחום התשלומים האלקטרוניים בתעשיית התיירות, שיסתמכו על שימוש במספרי חשבון וירטואליים (VANs - Virtual Account Numbers). eNett אינטרנשיונל, מיזם משותף עם חברת ההפצה הגלובלית טרוולפורט, היא ספק גלובלי של פתרונות תשלום ייחודיים לתעשיית התיירות, ומטרת השותפות בין מסטרקארד לבינה היא פישוט הטיפול בכמויות גדולות של תשלומים גלובליים. על פי ההסכם, במהלך חמש השנים הקרובות מסטרקארד תשמש כשותפה הבלעדית של eNett לפעילות המספרים הווירטואליים באירופה.

"טכנולוגיית ה-VANs של eNett עונה על הצרכים של תעשיית התיירות לשיטות תשלום בטוחות ומהירות יותר, המשפרות את מידת ההתאמה של החשבונית לתשלום", אומר אנטוני היינס, מנכ"ל International eNett. "הטכנולוגיה זוכה לתנופה רבה בשוק האירופי, והשותפות עם מסטרקארד צפויה לחזק את רמת הביטחון במוצר כפתרון מועדף לתשלומים בין עסקים (B2B) בתחום התיירות".

"שתי החברות משלימות זו את זו", מוסיף דניאל כהן, מנהל פעילות מסטרקארד ישראל: "בתקופה שבה גובר הלחץ לקצץ בעלויות ולהגדיל הכנסות, טכנולוגיות תשלום כמו ה-VANs של eNett יאפשרו לסוכני הנסיעות להתמקד ביצירת הכנסות ויסייעו לעסקים להניב יותר מהמידע שברשותם. החדשנות והיכולות הטכניות של eNett, בשילוב פרישתה ויכולותיה של מסטרקארד, יספקו תועלת רבה לתעשיית התיירות."

למידע נוסף על השותפות או על ה-VANsשל eNett:  www.enett.com/mastercard

 

אודות מספרי חשבון וירטואליים (VanS)

VAN - ראשי תיבות של Virtual Account Number (מספר חשבון וירטואלי) נוצר על מנת לפשט את תהליך התשלום לספק כלשהו במסגרת עסקה. פלטפורמת התשלומים של eNett יוצרת מספר מסטרקארד וירטואלי המורכב מ-16 ספרות, עבור סכום מסוים או מגבלת סכום. ה-VAN מתנהג כמו מספר כרטיס אשראי רגיל של מסטרקארד, כך שלא נוצרת השפעה על תהליך עיבוד הנתונים אצל הספק.

29/08/2012