25.04.2024
 
מסעדת נוסטלגיה, נצרת: חלומות מבית אמא

 

 

 

מאת אהרון הרצוג

ברחוב הראשי של אזור המוסכים של נצרת, אתה מצפה לכל דבר, החל מכנף רכב חלופי עד שימשה שדרכה ראית את החלומות שלך דוהרים בנוף הגלילי. ופתאום מדלת קטנה, תמימת מראה, מטופחת בצבעי פסטל בהירים, אתה מוצא את עצמך נכנס למסעדה מטופחת בשם "נוסטלגיה", הנמצאת בחדרים בבית ערבי עתיק עם חדרים גבוהי-תיקרה.

"נוסטלגיה" היא מסעדה מיוחדת בגישה לאורחיה. כל חדר מארח את אורחיו באווירה ביתית שונה מעט, עד השולחנות המסתתרים בבוסתן הצמוד למבנה ומעניקים אינטימיות כפרית רומנטית במרכז אזור מוסכים עמוס ריחות.

המסעדה מגדירה את עצמה כ"פיוז'ן", עירוב של מאכלים מערביים ומזרחיים. שלושה שותפים הם שהקימו את ה"נוסטלגיה" - סמי - המסעדן ושני שותפיו שעבדו בהיי טק לפני-כן. הם החליטו לחזור לנוסטלגיה מבית אימא ולהקים מסעדה המתבססת על זיכרונות קולינריים. אני, אישית, אוהב מאוד את הרעיון שבני אדם עושים דברים אותם הם אוהבים, משקיעים פיסות חלום ובונים מחדש חלומות ישנים מבית אימא.

מבין המאכלים שהזמנו ראוי לציין במיוחד את חזה העוף, מושרה בנענע ובצל שרוף בעדינות על האש, טבול בניחוחות נענע, וכן את השושבראק, שהיה חדשני ומפתיע. מדובר בבשר עגל עטוף בבצק עם רוטב יוגורט ונענע. אני יכול להוסיף סופרלטיבים נוספים, אך בפשטות אומר כי הוא היה טעים, למעשה מאוד טעים, בעצם ממש טעים.

המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע החל מהשעה 9:30 עד אחרון הסועדים. ישנו מגרש חניה בצמוד למסעדה, כמו כן ניתן לארח גם קבוצות.

רח' תאופיק זיאד 17, נצרת

טלפון: 04-6464264

27/08/2012