26.04.2024
 
גולדן קראון אולד סיטי: חווייה בלב נצרת

 

 

מאת אהרון הרצוג 

 

ישו לא היה עוזב את העיר לפני קצת יותר מאלפיים שנה, אם היה לו איפה לגור ואיפה לישון כראוי למשיח בדמותו וצלמו. מזלו לא שפר עליו ונשלח לנדוד בדרכים הפתלתלות של ההיסטוריה, עד שדבקה בו קבוצת מאמינים נאמנה עד היום. נצרת גונזת בין כתליה את סודות האדם ומסילות נתיבו וחייו, חוויות נפלאות מסתוריות וסודיות החקוקות באבן הנצרות.

התייר הבא היום לעיר העתיקה נצרת, מוצא עיר המאירה את חמדות הלילה בקריצות ניאון עדינות שלא גולשות ומוחקות את מיסתורי היום. שנים רבות לא טיילתי והתאכסנתי בנצרת, המפגש הנוכחי גילה לי סודות ששכחתי או לא ידעתי ימים רבים.

בלב העיר העתיקה, בבנין מעוגל מעוטר בחלונות זכוכית נמצא מלון גולדן קראון אולד סיטי (Golden Crown old city), המזמין את אורחיו, בקבלת פנים חמה ונדיבה הידועה במיוחד לאחייניו בני שם. לידיעתכם הכללית, לרשת גולדן קראון מלון נוסף בנצרת, הנקרא בפשטות "גולדן קראון נצרת" (לשעבר מלון "רנסאנס").

אחרי כניסה בדלתות גבוהות ללובי המלון, אתם עולים במעלית לקומה החמישית (מעל מה שלימים יהיה סניף בנק) ומשקיפים על חמדות העיר. כאורח המציץ לגלויה המעוטרת בצריחי כנסיות, חרוטי מסגדים, וגגות רעפים אדומים. תוהה בנפשך עם הגעת לעיר איטלקית אקזוטית במרחב הים תיכוני, או לנצרת שלנו שידענו ימים רבים.

המלון, בפשטות, נותן לך על כף ידו הנדיבה את נשמת העיר כולה.

חדריו פשוטים ונקיים למשעי, מוליכים אותך ללא צעקנות מיותרת לשינה פשוטה וראויה. המקלחת נעימה ומלטפת, פינת הקפה/תה, מקרר וטלויזיה LCD נותנת לך את המעט ההכרחי שהיא מציעה, ודי בכך. המלון נעים בפשטותו אך לא מתחנחן כנערה מפתה, לפני האורח המבורך בשעריו. חדר האוכל האובלי מעניק לסועדים בנוסף למזנון רחב ושופע כל טוב, מבט רחב על העיר נצרת, ברצף חלונות פנורמי.

מנהל המלון, ח'טיב וג'די, מאיר פניו אל האורחים ממרומי ניסיונו המקצועי של כ-30 שנה בתחום, למד להקשיב לאורחיו בלב נדיב, ולהאיר דרכם באדיקות הראויה לציון. מטר מכל מקום תיירותי, נוצרי, מוסלמי, או שוק מרשים השוקק חיים, ירקות, מלבושים, פירות, וחוויות צבעוניות. המלון ממוקם באמצע ההוויה הנצרתית לגווניה, זה יתרונו המוחלט, מטר מעריסת ישו, מכנסיית הבשורה, מהמעיין הקולח.

המחירים סבירים ללינה וארוחת בוקר: 500 ש"ח לזוג באמצע השבוע ו-600 ש"ח בסוף שבוע.

באם אתם נציגי חברה, תוכלו להנות מחדר ישיבות מרווח לקידום עסקיכם ואינטרנט אלחוטי חופשי ללא תשלום. לכשתבואו או תעזבו, מכוניתכם תוחנה בעבורכם בפתח המלון, ולבעלי מזוודות זו מתנה שעולי רגל כמוני, יודע להעריך.

אהבתי מאוד את המלון, את האירוח, את העיר שטרחה לקדם את פני, עם צוות המלון האדיב.

רח' הגליל 16, נצרת

טל: 04-6511000

27/08/2012