29.03.2024
 
משרד התיירות הבולגרי מתכוון לאשר הפיגוע בבורגס כנסיבות כוח עליון

 

שירות חדשות תיירות

בתגובה למכתב רשמי ששלחה התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל אל שר התיירות הבולגרי דליאן דוברב, בהמשך לפגישת עבודה מיוחדת שקיימה איתו ועם משלחתו בעת ביקורו בארץ לפני כשבועיים, הודיע משרד התיירות הבולגרי כי פתח במהלך לאישור נזקי הפיגוע בבורגס כתוצאה של נסיבות כוח עליון.

בפגישת העבודה המשותפת עם השר ומשלחתו בתל אביב, אמר מנכ"ל ההתאחדות יוסי פתאל: "בשלב זה, מעבר לסימפטיה דרושה לנו עזרתכם המעשית כדי למנוע נזקים מהמארגנים הישראלים", וקרא בשם אנשי תעשיית התיירות לממשלות ישראל ובולגריה, שיתנו כתף בעיתות משבר ויתגייסו לסייע לא רק במלים.

בהודעת משרד התיירות הבולגרי שנשלחה למשרדי ההתאחדות נאמר, כי מן הצדדים הנוגעים בדבר תוסר כל אחריות לביצוע חלקי או מלא של ההסכמים ביניהם, לאחר שיקבלו "אישור נסיבות כוח עליון" שתנפיק לשכת המסחר והתעשייה הבולגרית, שהיא גוף בלתי תלוי המקדם ענייני מסחר ותעשייה במדינה ופועל לאינטגרציה עם אירופה בתחומים אלה.

התאחדות סוכני הנסיעות קיבלה מלשכת שר התיירות הבולגרי את הפרטים הנדרשים ממארגני התיירות כדי להכלל בתהליך ההכרה שעליו הכריז המכרז, ולקבל "אישור נסיבות כוח עליון", ותעביר אותו לידי מארגני התיירות הישראלים שניזוקו בעקבות הפיגוע בבורגס.

15/08/2012