23.04.2024
 
מלון בוטיק חדש בת"א: ברדיצ′בסקי (hotel B)

 

 

שירות חדשות תיירות

בתל אביב נחנך מלון בוטיק חדש - מלון ברדיצ'בסקי (hotel B) ברחוב ברדיצ'בסקי 14 הסמוך לתיאטרון הבימה.

מדובר במלון בוטיק יוקרתי ובו 23 חדרים מעוצבים בגדלים שונים, ספא מטופח לצד בר ובית קפה בכניסה למלון עם תפריט בוקר וערב איכותי, ידידותי וייחודי שנעשה על ידי השף רועי סופר.

 

המלון עוצב על ידי האדריכל והמעצב רובי ישראלי בהשראה אירופאית קלאסית עם נגיעה מודרנית וצבעוניות דרמטית - אלגנטית, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים ובתשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. מאיכות הסבון בחדר האמבטיה, רמת גימור ורכות המצעים, לצד איכות מזרון השינה ועד לספה המעוצבת רחבת הידיים בכניסה לבית המלון, לכל פריט יוקרתי הוקדשה מחשבה רבה. הפריטים יובאו במיוחד למלון מרחבי העולם.

עיצוב חדרי המלון נעשה בגוון ובקו מנח אירופאי קלאסי שנוגע בצבעוניות דרמתית נחשקת. אמבט שיש, מנורות ארט דקו ביבוא מיוחד וחפצי אמנות עכשוויים אירופיים.

בכל חדרי המלון יש אינטרנט אלחוטי מהיר וחיבור קווי מאובטח לצד שולחן כתיבה נוח, טלפון אלחוטי, כספת מותאמת למחשבים ניידים וטלוויזיית 32 אינטש' בעלת מגוון ערוצי תקשורת מהעולם.

 

חדרי לינה

חדר ג'וניור - החדר בגודל 13 מ"ר והוא מאובזר במיטה כפולה ומותאם לשהות של עד שני אנשים. מחיר לתקופת הרצה: 155 דולר ללילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר.

חדר קלאסי - החדר בגודל 18 מ"ר ומציע חווית בוטיק קלאסית, עם מיטת Queen size ומתאים לשהות של עד 3 אנשים. מחיר לתקופת הרצה. מחיר לתקופת הרצה: 195 דולר ללילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר.

חדר סופיריור - החדר ממוקם בקומות הגבוהות של המלון, בגודל 22 מ"ר. זהו חדר מרווח ומפנק עם מיטת Queen size ומתאים לשהות של עד 2 אנשים. מחיר לתקופת הרצה: 235 דולר ללינה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר.

סוויטת ג'וניור - החדר בגודל 30 מ"ר, כולל אמבט ג'קוזי, מיטת King size ואזור ישיבה. הוא מתאים לשהות של 2 מבוגרים ו-2 ילדים. מחיר לתקופת הרצה: 255 דולר ללילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר.

 

בית קפה

בית הקפה עוצב כקו ממשיך לסגנון האירופי הקלאסי של המלון בנגיעות קלילות וצבעוניות מיוחדת. חיפויי קיר משובץ של המעצב ראלף לורן לצד ריצוף פרקט צרפתי בגוון ירוק מיוחד וריהוט עבודת יד מעור שיובא מספרד.

 

בר

בר המלון מגיש בירות בוטיק ואלכוהול משובח ומשמש את אורחי המלון והסביבה הקרובה.

 

ספא

בקומה הראשונה של הוטל B, ממוקם הספא, חדר טיפולים מקצועי ומרווח, נעים וידידותי ובו סאונת אדים יבשה, אמבט ג'קוזי, מקלחת נפרדת ושתי מיטות טיפולים המאפשרות לכם ליהנות מחוויה אישית או זוגית על פי בחירה. המחירים לעיסוי החל מ-185 שקלים לעיסוי. ניתן לבנות חבילות ספא עם ארוחת בוקר או ערב ליחיד או לזוגות.

09/07/2012