19.04.2024
 
משרד התיירות השקיע כמיליון וחצי שקלים בהפקה ובשיווק האופרה "אאידה" במצדה בישראל וברחבי העולם

 

שירות חדשות תיירות

למעלה מ-50 עיתונאים מכל העולם הגיעו לישראל השבוע כאורחי משרד התיירות, על מנת לסקר את המופע "כרמן" של האופרה הישראלית. המופע, שיועלה למרגלות אתר מצדה החל מסוף השבוע הזה, מהווה עבור העיתונאים הזדמנות לסיקור של אירוע מוסיקלי יוקרתי ויוצא דופן, וכן לסיקור אזור ים המלח, אתר מצדה ומתחמי התיירות במקום. משרד התיירות ישקיע כמיליון וחצי שקלים בהפקה ובשיווק האופרה בישראל וברחבי העולם.

בין העיתונאים ואנשי התקשורת ניתן למצוא עורכי מגזינים, כותבי טורים וכתבים בכירים מעיתונים יומיים וכן ממגזינים בתחומי תרבות ופנאי, תיירות ומוסיקה. במסגרת ביקורם בישראל, יעמיקו העיתונאים את סיורם באזור ים המלח ויטיילו גם באזור ירושלים, תל אביב וצפון הארץ. בנוסף לעיתונאים המגיעים מחו"ל, יסקרו את האירוע כמאה עיתונאים זרים שמוצבים בישראל באופן קבוע.

במסגרת שיתוף הפעולה הפורה של משרד התיירות  עם האופרה הישראלית, גם בשנה שעברה אירח המשרד עשרות עיתונאים מרחבי העולם אשר סיקרו את האופרה "אאידה" למרגלות מצדה. הסיקור זכה לחשיפה עולמית נרחבת, לצד הצגת אתרי תיירות ואפשרויות הביקור בישראל.

בעקבות הצלחת האופרה "אאידה" בשנה שעברה, גם השנה ביצע משרד התיירות את פעולות השיווק בחו"ל של אירועי האופרה "כרמן" במצדה וסייע במימון ההפקה. השנה, השקיע משרד התיירות כ-750 אלף שקלים בסיוע הוצאות ההפקה. באשר לשיווק, היקף ההשקעה הפרסומית של המשרד באירועים עומד על כ-400,000 ש', עבור קמפיינים ייעודיים ברחבי העולם. זאת, במטרה לקדם חבילות נופש ייעודיות הכוללות כרטיסים לאופרה במצדה. בנוסף, השקיע המשרד כ-350,000 ש' עבור פרסום ברמה הארצית לטובת תיירות הפנים.

06/06/2012