קפיצה משמעותית לרשת פתאל במדד מרקטסט לחווית לקוח לשנת 2011
שירות חדשות תיירות מדד "מרקטסט", אשר בוחן מדי שנה את חווית הלקוח בענפים השונים במשק, ובהם גם את ענף המלונאות, מצא כי רשת מלונות פתאל דורגה במקום הראשון בשישה מדדים: זמן המתנה לחדר, אדיבות, מקצועיות, יוזמה אישית של צוות העובדים, ציפיות מהשירות והבידור במלונות. ניתוח סטטיסטי שנערך ע"י עודד שי, מנכ"ל מכון "מרקטסט" המייצג את המדד האמריקאי (ACSI), העלה כי קפיצה משמעותית זו כפי שביצעה פתאל, לא נראתה מאז 1995. ב-4 מהמדדים (זמן המתנה, אדיבות, מקצועיות ויוזמה אישית) קפצה הרשת מהמקום הרביעי למקום הראשון, וזאת בשנה אחת בלבד. בנוסף - דורגה הרשת במקום השני (אחרי רשת דן) במדד של איכות המזון. במחקר נבדקו ארבע רשתות מלונאות - דן, פתאל, ישרוטל ואפריקה ישראל. 600 נבדקים ענו על מדדים אשר נבחנים בעקביות מדי שנה מאז שנת 2008, ומעידים על השינוי ברמת שביעות הרצון של הלקוחות מהשירות הניתן בענף. מרואיין הוגדר כמי שנפש בבית מלון ברמת 4-5 כוכבים במהלך השנה האחרונה. מסיכום המדדים שדורגו במקום הראשון עולה, כי שתי רשתות מובילות את הענף: רשת דן - המובילה בשמונה מדדים, ורשת פתאל - המובילה בשישה מדדים. עוד עולה מהסקר, כי הגורם המשפיע ביותר בבחירת מלון הינו: מזון (43.2%), מיקום ונוף (33.2%), איכות החדר (30.5%), השירות (30.3%), המחיר (26.5%) ופעילויות (9.2%). "מדד מרקטסט לחוויית הלקוח" פועל מזה 6 שנים, בוחן 24 ענפי משק ומבוסס על המדד האמריקאי לשביעות רצון לקוחות ACSI . 12/01/2012 |