31.07.2025
 
מלון ענבל, ירושלים: קונסיירז′ דיגיטלי

 

שירות חדשות תיירות

לראשונה בישראל, מערכת הקונסיירז' הדיגיטאלי, אשר פותחה ע"י החברות Smartnet  ו- DataStrata, החלה לפעול במלון ענבל בירושלים והינה זמינה לאורחי המלון באמצעות מחשבים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים, לצורך הזמנת שירותים צרכניים/תיירותיים, כגון:

  • הזמנת שירות חדרים/ טיפולי ספא / שדרוגי חדרים ושירותי מלון נוספים

  • הצעות לבילויים באזור (טיולים, הופעות, מסלולים, פסטיבלים עונתיים וכו')

  • הזמנת מוצרים שונים, כגון יינות, משחקים, תכשיטים, פרחים ועוד כולל משלוח מהספק עד לחדר האורח במלון.

  • המערכת מספקת לאורח מפות אינטראקטיביות ורב לשוניות להתמצאות בסביבת המלון והעיר.

השירות הינו ייחודי בישראל. איש עסקים יכול להזמין מתנות און ליין, נופשים, ניתן להזמין טיפולי ספא וכן ניתן להזמין מקום במסעדות, סיורים מיוחדים ועוד, ללא צורך בהכנה או ידע מוקדם.

20/11/2011