מלון ענבל, ירושלים: קונסיירז′ דיגיטלי
שירות חדשות תיירות לראשונה בישראל, מערכת הקונסיירז' הדיגיטאלי, אשר פותחה ע"י החברות Smartnet ו- DataStrata, החלה לפעול במלון ענבל בירושלים והינה זמינה לאורחי המלון באמצעות מחשבים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים, לצורך הזמנת שירותים צרכניים/תיירותיים, כגון:
השירות הינו ייחודי בישראל. איש עסקים יכול להזמין מתנות און ליין, נופשים, ניתן להזמין טיפולי ספא וכן ניתן להזמין מקום במסעדות, סיורים מיוחדים ועוד, ללא צורך בהכנה או ידע מוקדם.
20/11/2011 |