26.04.2024
 
סיורים בעברית ברומא

 

 

שירות חדשות תיירות

סולו איטליה מוצר תיירותי חדש: סיורים מודרכים בעברית ברומא.

הסיורים מודרכים ע"י ישראלים תושבי העיר, אשר הוסמכו והוכשרו לכך. רוב הסיורים אורכים כ-3 שעות ואינם מותנים במספר משתתפים. בכל יום מובטח סיור אחד לפחות ברחבי העיר.

מוצעים שישה מסלולים שונים באזורים נרחבים בעיר. כל מסלול מאופיין בנושא אחר בהתאם להעדפות המשתתפים. הסיורים מתקיימים החל מתאריך 1 באפריל עד 31 באוקטובר.

שי קסטרו, מנהל השיווק של החברה, מתאר את המסלולים:

סיור כיכרות - בשעת אחר הצהריים נצא לסיור רגלי בכמה מפנינות רומא הקסומות. נתחיל בפיאצה ונציה ונתרשם "מהויטוריאנו" המונומנט האדיר אשר נבנה לכבוד איחוד איטליה. נמשיך אל מזרקת המשאלות ונטיל מטבע להגשמתן, נמשיך אל המדרגות הספרדיות המרשימות, ומהן לפיאצה קולונה ולפנתיאון - מקדש האלים הרומי. נסיים בפיאצה נבונה שאין שני לה ומיזרקת ארבעת הנהרות של ברניני (משך הסיור: 3 שעות).

סיור פנורמי באתרים המרכזיים - רומא האימפריאלית - בשעת בוקר נצא לסיור פאנורמי (ממונע) באתרים המרכזיים של רומא הכולל את מנזר אבירי מלטה בו נוכל לראות פלא פרספקטיבה מיוחד. נמשיך לביקור בכנסיית סן פייטרו באזיקים בה נתרשם מיצירה מופלאה של מיכלאנג'לו - פסל משה. נמשיך לסיור בחלק הרומי העתיק של העיר. ניכנס לביקור בקולוסיאום בו נלחמו בעלי חיים ובני אדם אלה באלה, נמשיך אל הפורו רומנו - מרכזה הרוחני, כלכלי ותרבותי של רומא העתיקה, ונסיים בפיאצה ונציה בה נתרשם "מהויטוריאנו" - המונומנט האדיר אשר נבנה לכבוד איחוד איטליה (משך הסיור: 4 שעות).

רומא היהודית - הבוקר נצא לביקור בפיאצה קמפו די פיורי - שוק המזון המרכזי של רומא, נהנה מאווירת השוק ונטעם "פיצה רומאית" מיוחדת. נמשיך ונטייל ברחובות הגטו היהודי וניכנס לביקור בבית הכנסת המרכזי הגדול והמפואר של העיר ובמוזיאון יהדות רומא הצמוד אליו. נמשיך דרך פונטה פבריציו, מול בית הכנסת, אל האי טיברינה השוכן בלב הנהר בין אזור הגטו היהודי ובין רובע "טרסטברה", נחצה את הנהר על פונטה צ'סטיו ונבקר ברובע טרסטברה אשר שימש בעבר מקום מושבם של מהגרים וזרים וכיום הינו אזור מגורים אופנתי, צעיר ותוסס (משך הסיור: 3 שעות).

רומא של אמנות - הבוקר נצא לסיור אמנות וכנסיות. נתחיל בכנסיית סנטה מריה די פופולו ונצפה בציוריו הידועים של קאראווג'יו - "העלאת הצלב של פטרוס" ו"המרתו של שאול הטרסי". נמשיך לכנסיית סן לואיג'י דיי פרנצ'זי בה נראה יצירות של קאראווג'יו, נמשיך לכנסיית סן איגנציו ונראה את התקרה וה"כיפה" המדומה של אנדראה פוצו, נבקר בכנסיית סנטה מריה סופרה מינרבה ונראה בחזיתה את הפיל המפורסם של ברניני. נסיים בביקור בפנתיאון - מקדש כל האלים, נקנח את סיורנו בגלידה הטובה ביותר ברומא (משך הסיור: 3 שעות).

מדינת הותיקן - הבוקר נצא לביקור במדינת הותיקן. נתחיל במוזיאון הותיקאן ונראה ממיטב יצירות האמנות שבו, לא נותר על הקאפלה הסיסטינית פאר יצירתו של מיכאלאנג'לו. נמשיך ונבקר בכנסייה הגדולה בעולם ונתרשם מהגודל, העוצמה, הפאר וההדר שלה, ונסיים בכיכר סן פטרוס המרשימה שתוכננה על ידי ברניני - מגדולי האמנים של המאה ה-17 (משך הסיור: 4 שעות).

קאסטלי רומאני וטיבולי - הבוקר נצא לאזור קסטלי רומאני. נסייר באזור הגעשי בין האגמים הכחולים ולועות כבויים המלאים בכרמים ובערמונים. נעצור לסיור רגלי בעיירה הציורית נמי, נמשיך לתצפית על אגם אלבנו והעיירה קסטל גונדולפו, מעון הקיץ של האפיפיור. נמשיך לביקור בעיירה טיבולי ובגני וילה ד'אסטה הידועה בשלל המזרקות (משך הסיור: 7 שעות).

29/03/2011