24.04.2024
 
מלון אלכסנדר ת"א: שיפוצים ב-30 מיליום שקלים והסוויטה הגדולה בישראל

 

 

שירות חדשות תיירות

מלון הבוטיק אלכסנדר ת"א סיים בימים אלו את השלב הראשון בשיפוץ וחידוש סוויטות המלון. במסגרת החידוש, שופצו כל 70 הסוויטות במלון ונבנתה סוויטת היהלום, הסוויטה הנשיאותית, הגדולה והמפוארת ביותר בארץ שגודלה כ-550 מ"ר. בשנה הקרובה יושלם שיפוץ המלון בבניית לובי מחודש, בריכה וספא מפוארים לנוחיות אורחי המלון. עלות ההשקעה הכוללת תעמוד על כ-30 מליון שקלים.

מלון אלכסנדר ת"א נרכש בשנת 2006 ע"י קבוצת משקיעים מאנגליה כשבחזונם להופכו למלון בוטיק מיוחד ומוביל בת"א. עו"ד אלי עזורי הינו נציג הבעלים ודירקטור המלון מזה כ-5 שנים ומיכל טננבאום הינה מנכ"לית המלון.

אלי עזורי, דירקטור המלון מסביר: לאחר ראייה משותפת עם קבוצת המשקיעים, הבנו את הפוטנציאל הגלום בנכס במיוחד לאור מיקומו האטרקטיבי. לאחר תכנון קפדני על ידי מעצב המלון מישל הרוש, החלה מלאכת שיפוץ מאסיבית של המלון, וזאת לצד התרחבות מ-45 ל-70 סוויטות. היה לי ברור שמעבר לתכנון אדריכלי קפדני וביצוע מיטבי, הטיפול במרכיב האנושי והיחס האישי לאורחים הינו הראשון בחשיבותו תוך הקפדה על שירות איכותי ובלתי מתפשר. מהרגע הראשון רצינו כי הלקוחות ירגישו שהם מגיעים למלון בוטיק ייחודי עם נופך ביתי שמעניק שירות מלונאי מקצועי ואישי.

מיכל טננבאום, מנכ"לית המלון מסבירה: "התחרות העזה בין מלונות היוקרה של ת"א על התיירים הזרים, ובמיוחד על אנשי העסקים המגיעים ארצה, מחייבת השקעה מתמדת, התחדשות, ויצירתיות הן במתקני המלון והן בשירות לאורח במטרה ליצור בידול בין המלונות השונים". לדבריה, ההשקעה הגדולה בעיצוב החדש והפיכתו למלון בוטיק יוקרתי וטרנדי נועדה להבליט את היתרון היחסי של המלון הממוקם במרכז העיר הלבנה ומאפשר לאורחים, שרובם תיירי חוץ, הרגשה של רוגע, חופש וניתוק מהנעשה בחיי היום יום כבר עם כניסתם למלון.

בשנת 2007, החלו בתהליך שיפוץ הסוויטות והשטחים הציבוריים במלון, כמו כן נוספו למלון שירותים ומתקנים כגון טרקלין עסקים וחדר כושר חדיש. מספר הסוויטות גדל ל-70 בשטח ממוצע של כ-60 מ"ר ועל גג המלון נבנתה הסוויטה הגדולה והמפוארת ביותר בישראל - סוויטת היהלום.

על סוויטת היהלום: סוויטת היהלום פרוסה על פני כשתי קומות וגודלה כ-550 מ"ר, בסוויטה ישנם 2 חדרי שינה זוגיים, סלון הסוויטה רחב ידיים וכולל מערכת קולנוע ביתית, המטבח מפואר ומאובזר באופן מושלם ומצויד במכונת אספרסו לשימוש חופשי, אורחי הסוויטה נהנים מבר הכולל אלכוהול משובח: וויסקי, וודקה וג'יין ומבחר שלם של משקאות קלים.בצמוד לחדר השינה המרכזי יש ג'קוזי מפנק ולהשלמת הפינוק מתלווים מוצרים של חברת הקוסמטיקה "אהבה" ים המלח. בקומת חדרי המגורים ניתן ליהנות מסאונה וג'קוזי על מרפסת דק שעוטפת את הסוויטה ובקומת הסוויטה העליונה ניתן לבלות בבריכה פרטית. הסוויטה עוצבה ע"י מעצב הפנים מישל הרוש בקו נקי על טהרת הלבן ובאיכות גבוהה ביותר. נוף פנורמי של העיר תל אביב והים התיכון ניבט מכל אזורי הסוויטה ומשרה אווירה קסומה. אורחי סוויטת היהלום זוכים לטיפול אישי וצמוד של נציג בכיר במלון המלווה אותם מרגע הזמנת הסוויטה ועד עזיבת המלון.

09/01/2011