20.04.2024
 
חבילות לאוונגליסטים, כולל חפירות נוסח אינדיאנה ג′ונס

 

 

שירות חדשות תיירות


שיתוף פעולה של סיטונאי התיירות הנוצרית E.O וכן חברת "שראל" יחד עם מוזיאון התנ"ך בוושינגטון ורשות הטבע והגנים ובעידוד משרד התיירות בישראל, הוביל לחבילת תיירות ייחודית המשווקת לאוונגלים בארה"ב, הכוללת נסיעה ל-10 ימים להשתתף בפעילות שטח ארכיאולוגית, הכוללת חפירות, שימור וסיורים עם החופרים באתרי המורשת והטבע של רשות הטבע והגנים בישראל. זאת, מתוך רצון של אותם חובבי תנ"ך לקחת חלק בהיסטוריה של העם היהודי בארץ ישראל.

המוצר הייחודי, הממותג בשם "לחשוף את ארץ התנ"ך", משווק במיוחד לקראת שנת ה-75 של מדינת ישראל ונבנה בחסות מוזיאון התנ"ך בוושינגטון. המוזיאון הוקם בעלות של כחצי מיליארד דולר ונפתח בחודש נובמבר 2017 והוא מתמקד בהשפעה ההיסטורית של התנ"ך. המוזיאון משתמש בטכניקות כגון הולוגרמות ומציאות מדומה הממחישות למבקרים את סיפורי התנ"ך. התצוגות במוזיאון מציגות גם נקודת מבט מחקרית על השפעת התנ"ך בהיסטוריה.

במוזיאון מוצגים חדרים שמתארים התרחשויות המסופרות בתנ"ך, כמו תיבת נח וסיפורו של שמשון הגיבור. בעידוד משרד התיירות, החליט המוזיאון לקחת חלק אקטיבי ביוזמה להביא לישראל אנשים חובבי תנ"ך, שרוצים להשתתף בחפירות ארכיאולוגיות באתרים ייעודיים ברחבי הארץ, כהרפתקה ייחודית שמאפשרת לאותם תיירים לחוות את המגע הבלתי אמצעי עם אוצרות כאן.

לצורך התוכנית, אותם תיירים יגיעו לאתרי מורשת וטבע המופעלים ע"י רשות הטבע והגנים וישתתפו בפעילות החשובה של חישוף ושימור ממצאים היסטוריים משמעותיים. אותם תיירים גם יקבלו הדרכה און-ליין כחלק מקדים להגעתם להליך החפירה. כמו כן, השתתפותם במסע תזכה אותם בתעודת סיום של קולג' נוצרי אמריקאי. הקבוצה תעבור באתרים רבים ברחבי הארץ ותיקח חלק גם בחגיגות יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל.

 

 

 

 

 

30/08/2022