27.04.2024
 
משרד התיירות יממן סיורים חינם גם לקבוצות שהתארגנו בעצמן

 

 

 

 

שירות חדשות תיירות

מתרחב פרויקט משרד התיירות לסיורים חינם לציבור, וכעת מממן המשרד הדרכה של מורי דרך לקבוצות שיתארגנו בעצמן. בהמשך לפרויקט המתבצע בימים אלו, בו מציע משרד התיירות לציבור עשרות אלפי הדרכות בחינם על ידי מורי דרך מוסמכים, באמצעות רשות הטבע והגנים, עכשיו יכולה קבוצה המונה מינימום 15 אנשים להתארגן בעצמה ולהזמין הדרכה באתרי הרשות וברחבי הארץ ללא תשלום. כמו כן יכול מורה דרך לארגן קבוצת מטיילים העולה על 15 אנשים ולקבל את התשלום עבור ההדרכה ממשרד התיירות באמצעות רט"ג.

לאחרונה החזיר משרד התיירות את מורי הדרך לעבודה באמצעות מימון הדרכות סיורים ללא עלות לציבור. את הסיורים ניתן להזמין בקישור: https://www.parks.org.il/tayarut/ או ישירות לרשימת מורי הדרך שניתן להזמין להתארגנות פרטית: https://www.parks.org.il/article/guide/

הפרויקט מבוצע בהמשך להחלטת הממשלה לסיוע לתעשיית התיירות, בה נקבע כי משרד התיירות יתקצב סיורים מודרכים לקהל הרחב בעלות כוללת של 25 מיליון שקלים. הסיורים מתבצעים בכל ימות השבוע, באתרי רשות הטבע והגנים ובערים השונות. נכון להיום, כ-1,600 מורי דרך מועסקים בפרויקט. עדיין ניתן להצטרף על ידי פניה לרשות הטבע והגנים. הסיורים יוצעו בקרוב גם באנגלית, ברוסית, בצרפתית ובערבית.

 

 

 

 

 

31/03/2022