23.04.2024
 
אל על: יח"צנות לקראת הדו"חות

 


מאת חגי רוזן


חברת אל על הוציאה אתמול הזמנה לכתבי התעופה לסיקור עיתונאי חשוב: הוצאת משלוח של 100 טון (בהפקת משרד החוץ) של סיוע הומניטרי לאוקראינה. זאת, כמובן, בסיוע של חברת אל על ואמסלם טורס ובאמצעות שלושה מטוסים.

על פי ההודעה, המטען יכלול 17 טון של תרופות וציוד רפואי ובנוסף אוהלים, מעילים, מערכות לטיהור מים ועוד. בראש המשלחת, כך על פי ההודעה, תעמוד סמנכ״ל סוכנות הסיוע הישראלי במשרד החוץ עינת שליין.     


החברה הוסיפה בהודעתה כי כתבים וצלמים מוזמנים להיום לטקס קצר עם תחילת העמסת אחד המטוסים והם יזכו גם לראיין את הגברת שליין וכן את סמנכ"ל אל על.
הבוקר המשיכה החברה במסע יחסי הציבור שלה, שלחה סרטונים וצילומים מהעמסת אחד המטוסים וגם צירפה תמונות של חברי המשלחת על רקע אחד המטוסים.

תראו. אני מאד בעד מבצעי סיוע הומניטריים. טוב שמדינת ישראל נרתמת לעזור לאזרחי אוקראינה בשעתם הקשה. אבל כשחברת אל על מפמפמת את המבצע הזה ללא הרף, לא נותר אלא לשאול האם זה כדי להרגיע את ציבור הלקוחות של החברה שממתין שעות על גבי שעות על קו הטלפון כדי שמישהו משרות הלקוחות יטרח, יענה ויסייע ללקוחות שמשלמים הרבה כסף כדי לטוס ב׳כחול לבן׳. כל התרוצים של אל על וההתנצלויות על כך שבגלל האומיקרון והסגר ועוד כל מיני סיבות, החברה צימצמה את פעילותה, ממש לא צריכים לעניין את מי שמתעקש לטוס כחול לבן. אם אתם רוצים לסייע, תתחילו בסיוע ללקוחות שלכם. הסיפורים שיש לכם עומס בגלל נושא אבטחת הטיסות לדובאי או בגלל המלחמה באוקראינה הם תירוצים של גן ילדים.

ואולי, בעצם, כל מסע יחסי הציבור נועד להכין אותנו לדו"חות הכספיים שהחברה תפרסם מחרתיים?


 

 

 

01/03/2022