28.03.2024
 
עידו נחושתן - נשיא בואינג ישראל החדש

 

 

 

שירות חדשות תיירות


האלוף (מיל) עידו נחושתן, מפקד חיל האוויר לשעבר, ימונה לתפקיד נשיא בואינג ישראל, החל -1 בינואר 2022. הוא יבוא במקומו של האלוף (מיל) דוד עברי (87) שפורש לגמלאות, אחרי שמילא את התפקיד בשני העשורים האחרונים, ולפני כן מילא שורה של תפקידים בכירים ביניהם מנכ"ל משרד הבטחון, שגריר ישראל בארה"ב, יועץ בכיר לשר הבטחון, יו"ר התעשיה האווירית, ראש המועצה לביטחון לאומי, סגן הרמטכ"ל ולפני כן מפקד חיל האוויר.

"מדינת ישראל ותאגיד בואינג צועדים יחד למעלה משבעה עשורים מאז הקמת המדינה ב-1948 ועוד קודם לכן. האלוף (מיל) דוד עברי, הוביל את הפעילות של בואינג בישראל ב-18 השנים האחרונות, ואנו מודים לו על פעילותו הברוכה, ההובלה והמנהיגות. אנו מכבדים את בקשתו של מר עברי לצאת לגמלאות ומאחלים לו הנאות בהמשך דרכו, ושולחים לו את תודתנו העמוקה על תרומתו לבואינג" אמר סר מייקל ארתור, נשיא בואינג אינטרנשיונל. "אנו שמחים וגאים לקדם בברכה את האלוף עידו נחושתן, מפקד חיל האוויר לשעבר, לשמש כנשיא בואינג ישראל. לעידו קריירה מפוארת בחיל האוויר, ואנו שמחים כי בחר להצטרף לבואינג כדי להמשיך ולהרחיב את הפעילות שלנו בישראל, להעמיק את הקשרים עם התעשיות המקומיות והספקים, להוביל את עובדי החברה ולהרחיב את הפעילות שלנו במדינה".

האלוף (מיל) עידו נחושתן שירת 37 שנים בחיל האוויר ושימש בתפקיד ראש אגף התכנון של צה"ל (אג"ת), ולאחר מכן בתפקיד מפקד חיל האוויר. נחושתן זכה בשנת 2012, באות לגיון ההצטיינות מטעם שר ההגנה האמריקאי, שהוענק על ידי מפקד חיל-האוויר האמריקאי, גנרל נורטון שוורץ. הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר מוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת נורת‘ווסטרן ואוניברסיטת תל אביב. הוא גם בוגר התכנית לניהול מתקדם של אוניברסיטת הרווארד.

נחושתן פעיל בתחומי חינוך, חברה ותרומה לקהילה, ומשמש כחבר דירקטוריון מכון וייצמן למדע, כחבר מועצת המנהלים של הספרייה הלאומית בירושלים, כיו"ר הוועדה המייעצת של קרן ווקסנר, וכיו"ר לשכת המסחר ישראל-אוסטרליה.

האלוף (מיל) עידו נחושתן יוביל את בואינג ישראל להעמיק את הפעילות והמעורבות של התאגיד בישראל, ולאתר מנועי צמיחה נוספים. הוא יוביל את האסטרטגיה של הקבוצה להרחיב את עסקיה בשוק המקומי, ויתאם את כל פעילות תאגיד בואינג בישראל.

 

 

 

 

 

29/09/2021