29.03.2024
 
נורוויג′ן חוזרת להפליג

 

 

 

שירות חדשות תיירות


חברת נורוויג'ן קרוז ליין חגגה היום באופן רשמי את חזרתה המצופה להפלגות עם הופעת בכורה כפולה: נורוויג'ן ג'ייד היא לא רק הספינה הראשונה מבין 17 ספינות החברה שקיבלה אורחים על סיפונה לראשונה מזה 500 יום אלא גם הספינה הראשונה בהיסטוריית החברה שיוצאת מנמל הבית בפיראוס, אתונה.

"לקבל את האורחים והצוות שלנו על הסיפון היה אחד הרגעים הזכורים ביותר בקריירה שלי בת למעלה מ-30 שנה", אמר נשיא ומנכ"ל חברת נורוויג'ן קרוז ליין, הארי סומר, "אנו שמחים ונרגשים לחזור להפליג בגדול, עם מסלולים חדשים ונמל בית חדש למותג שלנו, אנו מציעים לאורחינו מבחר גדול עוד יותר של חופשות ייחודיות בים."

 

ההצבה של ספינת נורוויג'ן ג'ייד באתונה היא חלק מאסטרטגיה ארוכת טווח להגדיל משמעותית את הנוכחות של NCL באירופה, אחד מיעדי השיט הפופולאריים ביותר. עד שנת 2023 מתכננת החברה להפעיל תשע ספינות באזור - נורוויג'ן דאון (Dawn), נורוויג'ן אפיק ((Epic, נורוויג'ן אסקייפ (Escape), נורוויג'ן גטאווי (Getaway), נורוויג'ן ג'ם (Gem), נורוויג'ן ג'ייד (Jade) ונורוויג'ן סטאר (Star) - אשר מתוכננות להפליג מחופי יוון.

 

נורוויג'ן ג'ייד היא הספינה הראשונה לחזור להפליג במסגרת המאמץ של החברה לחזרה לפעילות. ב-7 באוגוסט 2021, נורוויג'ן אנקור תהיה הספינה הראשונה לחזור להפליג מחופי ארה"ב כאשר תחל את הפלוגתיה מסיאטל ותפתח את עונת ההפלגות לאלסקה.

 

 

 

 

25/07/2021