19.04.2024
 
משרד התיירות: קמפיין קידום תיירות פנים

 

 

 

שירות חדשות תיירות


משרד התיירות משיק קמפיין לקידום תיירות הפנים בערי תיירות ברחבי הארץ. הקמפיין, שהסלוגן המוביל שלו הוא: "קפיצה קטנה חופשה גדולה" מבקש לעודד את הישראלים לצאת לחופשה אורבנית באופן ספונטני באמצע השבוע.

במסגרת הקמפיין יציעו הערים המשתתפות מגוון מבצעים והטבות אטרקטיביות ללינה, סיורי תוכן, ואירועי תרבות לזוגות, צעירים, מבוגרים ומשפחות. הקמפיין יעלה בכל המדיות המרכזיות: בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל, ברשתות החברתיות, ובאתר ייעודי של משרד התיירות. כמו כן, יקודם גם תוכן שיווי במסגרת הקמפיין. מידע נוסף ופרטים על ההטבות ניתן יהיה למצוא באתר האינטרנט השיווקי של משרד התיירות, וכן באתרים של העיריות המשתתפות. בנוסף, יפורסמו באתר המשרד כתבות תיירות הממליצות על לו"ז בילוי בן 48 שעות בכל אחת מהערים המשתתפות בקמפיין: נתניה, נצרת, ירושלים, תל-אביב וחיפה.

 

הקמפיין עולה כחלק ממאמצי משרד התיירות לסייע לתעשייה, שחווה בימים אלה משבר חמור בעקבות עצירת התיירות הנכנסת מחו"ל כבר למעלה משנה. בהנחיית מנכ"ל המשרד אמיר הלוי, ניתן דגש במסגרת הקמפיין בעיקר על ערי התיירות המרכזיות שנפגעו.
ברבעון הראשון של 2021 ביצע משרד התיירות מספר מהלכים וקמפיינים שיווקיים וביניהם פרויקט סיורים ארצי לעידוד תנועת תיירות תוך החזרת מורי הדרך לעבודה. כמו כן, פעל המשרד ליצירת ביקוש לעסקי האטרקציות שחזרו לפעול לאחר כשנה של הדממה, וכן עודד תיירות בקבוצות. במשרד התיירות אומרים כי תיירות הפנים, כמו ברוב מדינות העולם, ממשיכה להוות עוגן מרכזי המשמר את התשתית התיירותית בשנת 2021.

 

 

 

 

10/06/2021