25.04.2024
 
רשת דן: מתחם גלמפינג באילת

 

 

 

שירות חדשות תיירות


רשת מלונות דן, ביחד עם חוות הגמלים המפעילה את מדבריא באילת וחברת כנס ישראל - הם הזוכים במכרז שפרסמה החברה הכלכלית אילת להקמה והפעלה של מתחם תיירות מדברי המשלב סגנונות אירוח מגוונים מלינת שטח בסיסית ועד גלמפינג אשר ייתן מענה למגמות עכשוויות בתיירות המתאפיינות בחיפוש אחר רוגע בחיק הטבע וחזרה לפשטות ואותנטיות.

שתי הרשתות יפעילו את המתחם החדש לתקופה של 20 שנה, עם אופציה ליזם לסיום ההתקשרות לאחר 10 שנים. מדובר בשטח של 21 דונם, שידוע כמתחם הקרולינות לשעבר, שעליו יוקם מתחם תיירות חדשני לצד מבנים ציבוריים כגון חדר אוכל / מסעדה בקומת הקרקע ומרחב עבודה משותף בקומה העליונה.

מתחם התיירות ייבנה בקונספט של התיירות השיתופית. היזם רשאי לכלול יחידות לינה מסוגים שונים, חלקן לא שגרתיות על בסיס אוהלים בסגנון גלמפינג. המרחבים המשותפים יכללו חלל משותף לעבודה או לקיום הופעות קטנות, מתחם מרכזי הכולל אזורי ישיבה, מסעדה ופינות "סתלבט", מתחם נווה מדבר ובו בריכות שחייה טיפוליות, ומתחם אטרקציות הכולל בית קפה, מרכז צלילה ומועדון גלישה, חנות נוחות, כיתת לימוד ומרכז לספורט מדברי.

פתרונות הלינה יהיו מגוונים על טהרת האירוח המדברי החל ממתחם קמפינג עצמאי, אוהלים רגילים ומשפחתיים, אוהלים ממוזגים עם מקלחות ושירותים משותפים, ועד לאוהלים יוקרתיים עם בריכות פרטיות ובהם סוויטה נשיאותית יוקרתית. המתחם יהיה בנוי בבנייה מדורגת - המבנים הציבוריים והמרחבים המוצלים בפרגולות נמוכים בני קומה אחת ומאפשרים מבט פתוח לים.

הפרויקט יתוכנן תוך דגש משמעותי על קיימות ואחריות סביבתית כגון: מערכת השקיה ממים ממוחזרים, בניה ושימוש בחומרי גלם טבעיים מקומיים, יצירת מיקרו אקלים ע"י צמחיה, מתחם ירוק בו לא יעשה שימוש בכלים חד פעמיים. את המתחם ילוו שלל שירותים טכנולוגיים, הוא יופעל ע"י אפליקציית הזמנות עצמית שתאפשר ללני המקום לקבל עדיפות באטרקציות השונות, אפשרות תשלום בארנק דיגיטלי בכל רחבי המתחם וצמיד דיגיטלי.

 

 

 

 

 

 

30/05/2021