26.04.2024
 
נורוויג′ן תחדש הפלגות באירופה ובקאריביים בסוף יולי

 

 

שירות חדשות תיירות


חברת נורוויג'ן קרוז ליין הודיעה על חזרתה לשירות וחידוש ההפלגות עם מסלולים חדשים באירופה ובאיים הקאריביים החל מה-25 ביולי 2021.

חברת הקרוזים תחדש את הפלוגתיה בתפוסה חלקית עם שלוש ספינות נבחרות מתוך 17 הספינות של החברה, אשר יהיו הראשונות לקבל את פני האורחים על הסיפון, נורוויג'ן ג'ייד (Norwegian Jade), נורוויג'ן ג'וי (Norwegian Joy) ונורוויג'ן ג'ם (Norwegian Gem). 

מדובר בהפלגות חדשות לאיים היווניים, שיצאו מאתונה (פיראוס) החל מ-25 ביולי 2021 וייארכו כשבעה ימים על גבי סיפון ספינת Norwegian Jade.
האורחים יוכלו גם להשתתף בקרוז באיים הקריביים במסלולים שונים באורך שבוע ימים, הראשון מביניהם יפליג ממונטיגו ביי, ג'מייקה, החל מה-7 באוגוסט 2021 על גבי Norwegian Joy, והשני מפונטה קאנה (רומאנה), הרפובליקה הדומיניקנית, באוניה Norwegian Gem החל מה-15 באוגוסט, 2021.

"יותר משנה לאחר שהשעינו את ההפלגות לראשונה, סוף סוף הגיע הזמן לספק לאורחים הנאמנים שלנו את החדשות על השיבה הגדולה להפלגות", אמר נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין, הארי סומר. "אנחנו עבדנו בחריצות רבה לקראת חידוש הפעילות שלנו, תוך התמקדות בחוויית האורח והקפדה יתרה על נהלי הבריאות והבטיחות. הזמינות ההולכת וגדלה של חיסוני נגיף הקורונה שינתה את כללי המשחק. החיסונים, בשילוב עם נהלי הבריאות והבטיחות שלנו מבוססי המדע, יסייעו לנו לספק לאורחינו את החופשה שאנו מאמינים שתהיה הבריאה והבטוחה ביותר בים."

סומר הוסיף, "כל האורחים הצפויים לצאת להפלגה עד ה-31 באוקטובר 2021 יידרשו להתחסן באופן מלא ולהיבדק לפני העלייה לאוניות שלנו. בהתחשב באופי ההתפתחות של המגפה, קצב החיסונים המואץ ומהירות הלמידה המדעית, מוקדם מדי לקבל החלטות לגבי פרוטוקולי הבריאות והבטיחות שלנו להפלגות החל מה- 1 בנובמבר 2021. אנו נמשיך לעדכן ולהתאים את נהלי הבריאות והבטיחות שלנו בהסתמך על נתוני המדע ובכפוף להמלצות מועצת המומחים שלנו בתהליך קבלת ההחלטות בנושא המדיניות והנהלים שלנו."

בעוד שלחברה כבר היו פרוטוקולי בריאות ובטיחות מוקפדים, בשנה האחרונה עסקה החברה בפיתוח וקידום רחב של פרוטוקלים אלה ונוספים, תוך שימוש בממצאים המדעיים העדכניים ביותר וייעוץ מומחים בנושא. אתמול, השיקה חברת האם נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות את תוכנית המדיניות של החברה בנושאי בריאות ובטיחות המכונה "השייט הבטוח" (SailSAFE) ומבוססת על שלושה עקרונות מרכזיים:
1) בטיחות לאורחים ולצוות הספינה תוך הקפדה על דרישות בריאות קפדניות הכוללות חיסון בתוקף, בדיקת קורונה בינלאומית ותהליכי סינון בריאותיים.
2) בטיחות על הסיפון באמצעות מערכת סינון אוויר ברמה גבוהה, אמצעי חיטוי מוגברים, ומשאבים רפואיים משופרים.
3) הקפדה על בטיחות גם בחוף על ידי שיתוף פעולה עם מפעילי תיירות מקומיים כדי להרחיב ולאפשר הגנה מירבית בכל יעד.




 

 

 

 

 

06/04/2021