24.04.2024
 
"אין שום סיבה לא להיערך לקראת חידוש התיירות מישראל ואליה"

 

 

 

שירות חדשות תיירות

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, אומר לקראת הכנס השנתי של הלשכה שייערך מחר (2.2): "חוסר המעש וההערכות של הממשלה ליום שבו ניתן יהיה לישראלים מחוסנים לצאת לחו"ל ולתיירים מחוסנים להיכנס לישראל, גורם לאובדן התקווה שהמשבר אי פעם ייגמר. אובדן התקווה מצטרף לאמון הרעוע שיש לענף התיירות בטיפול הממשלתי בו. אין שום סיבה לא להיערך לקראת המועד שבו יוחלט לחדש את תנועת התיירות מישראל ואליה. כבר גובשו מתווים מוסכמים על דעת אנשי המקצוע במשרד הבריאות ומשרד התיירות, ומאז חודש אוגוסט, שבו הכריזו בכנסת על המתווים לניהול התיירות בישראל, אבדו עקבות מקבלי ההחלטות. תיירים מחוסנים אינם מהווים סיכון בריאותי לאוכלוסיית ישראל, ובמיוחד כאשר תנועתם בארץ תהיה בקפסולות מפוקחות ונפרדות".

עוד אמר פתאל כי "בכנס השנתי של הלשכה נציג קואליציה של ראשי ערים שקוראת לממשלה להיערך ולפעול על מנת להציל את הכלכלה בערים התלויות למחייתן בתנועת תיירות נכנסת. באם הממשלה לא תשנה דיסקט ותחליף את החלטותיה הקבועות ממדיניות של "למה לא", למדיניות של "איך כן"- אובדנם הכלכלי של כ-50,000 משרות המיוצרות ישירות מפעילות חברי הלשכה, מובטח.
פחד ומניעה בלבד, אינם יכולים להיות הבסיס לכל פעולות הממשלה בתחום התיירות היוצאת והנכנסת. 
עוד בכנס נציג יוזמות של השוק הפרטי שהתייאש מלהמתין לפעולות הממשלה. ענף התיירות הנכנסת ישוב לפעילות אחרי האחרונים, האחריות מחייבת את הממשלה לדאוג לשימור ושיקום מארגני התיירות לישראל, שיהיו חשובים בהצלת הכלכלה לאחר שהמשק ישוב לפעילות".


סקירת מצב הענף, חשיפת קואליציית ראשי הערים, דיון בכל הנושאים שלעיל ועוד, יוצגו במסגרת הכנס השנתי של לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל, שיתקיים כאמור מחר, 2.2.21, בשעה 10:00 בזום.


קישור להרשמה:

https://israeltravel-co-il.zoom.us/meeting/register/tZ0lc-GvpjwiG9dTnbOKUS3Fe6eMKmo053SR?fbclid=IwAR3TUaD3nEXj4NVVwReH6bU-yeZP6_kaqDCZ76gOgC7CEXxum8VXHyuVNiU



 

 

01/02/2021